GSX-8T

Retro stil, moderna tehnologija.

Cena: 10.400€
Način finansiranja: Plati 3.120€ i vozi GSX-8T za 107€ mesečno!

Suzuki GSX-8T nije samo omaž prošlim vremenima – to je motocikl nove generacije, sa najnovijijim inovacijama, koje definišu novu eru u vožnji. Stvoren je za vozače koji žele retro stil i savremene performanse u jedinstvenom paketu. Sa svojim naprednim tehnološkim rešenjima, udobnim šasijskim karakteristikama i prepoznatljivim izgledom, GSX-8T predstavlja potpuno novu klasu motocikala koji ostavlja snažan utisak, bilo da ste na parkingu ili u vožnji.

Bike body
776 cm³
Kubikaža
82.9 Ks
Snaga
201 kg
Težina

MOTOR

Inovacija i snaga u savršenoj ravnoteži.

Srce GSX-8T čini potpuno novi, paralelni dvocilindrični DOHC motor zapremine 776 cm³, razvijen s fokusom na isporuku snažne, linearne snage i izuzetne upravljivosti u svim režimima vožnje – od gradske do dinamične sportske vožnje.

Radilica pod uglom od 270 stepeni
Ova konfiguracija stvara osećaj sličan V-twin motorima (kao što je SV650), obezbeđujući pulsirajući karakter rada, bolji obrtni moment na niskim obrtajima i preciznije povezivanje sa motociklom.

Suzuki Cross Balancer system
Revolucionarni balanserski sistem – prvi takve vrste u serijskoj proizvodnji – koristi dva kontra tega, raspoređena pod uglovima od 90°, što značajno smanjuje vibracije i doprinosi kompaktnosti i manjoj težini motora.

Elektronski sistem gasa (Ride-by-wire)
Obezbeđuje preciznu kontrolu gasa bez fizičke veze između ruke vozača i leptira gasa. Pruža izuzetno linearan i prirodan odziv.

Usisni sistem sa automatskom kontrolom protoka vazduha
Aktivno upravlja vazduhom u sistemu hlađenja motora radi stabilnog praznog hoda, posebno korisnog u hladnim uslovima.

2-u-1 izduvni sistem
Kompaktan, sa integrisanim dvostepenim katalizatorom izduvnog sistema – efikasno smanjuje emisiju izduvnih gasova i ispunjava strogi Euro 5+ standard.

Suzuki Clutch Assist System (SCAS)
Povećava progresivnost kvačila i smanjuje napor pri rukovanju. Takođe, pri agresivnom spuštanju stepena prenosa, sprečava blokiranje zadnjeg točka.

Šestostepeni menjač
Uz podršku Quick Shift sistema, omogućava glatke i brze promene brzina uz osećaj preciznosti i povezanosti s motociklom.


Šasija

Stabilnost i agilnost u savršenoj harmoniji.

Suzuki GSX-8T je razvijen sa fokusom na balansiranu dinamiku vožnje, udobnost i sigurnost. Svaki aspekt šasije je optimizovan za all-around upotrebu, od svakodnevnih ruta do uzbudljivih vožnji po krivinama.

Okvir
Čelični okvir nove generacije pruža optimalan balans između torzione krutosti i fleksibilnosti. Oblik i dimenzije rama omogućavaju vozaču prirodan, siguran položaj i dobar osećaj u krivinama.

Prednje ogibljenje – KYB USD viljuška (upside-down)
Obrnuta viljuška visokih performansi nudi odličnu amortizaciju i upravljivost. Precizno podešena za balans između udobnosti i sportskog karaktera.

Zadnje ogibljenje – KYB mono-amortizer
Podesiva suspenzija omogućava personalizaciju u zavisnosti od opterećenja ili stila vožnje. Oslanjanje na motocikl doprinosi progresivnijem odzivu i većoj stabilnosti.

Kočnice:

  • Prednje: Dvostruki ventilirani diskovi ø310 mm sa radijalno montiranim četvoroklipnim čeljustima – vrhunski kočioni učinak i izuzetna doza kontrole.

  • Zadnje: Jednodisk sistem uz standardni ABS.

Točkovi
Liveni aluminijumski točkovi specijalnog dizajna ne samo da smanjuju ukupnu masu motocikla već vizuelno doprinose njegovom sportskom identitetu.

Pneumatici
Dunlop SPORTMAX Roadsport 2 – specijalno razvijeni za kombinaciju sportskog prijanjanja i dugotrajnosti. Prilagođeni karakteristikama šasije GSX-8T.

Viljuška
Aluminijumska, lagana i torziono čvrsta, pruža stabilnost pri ubrzanjima i skretanjima, uz minimizovanje vibracija i uvijanja.

Upravljač
Konusni aluminijumski korman nudi uspravniji i komforniji položaj s kojim vozač ima veću kontrolu i sigurnost pri urbanim i touring vožnjama.

Rezervoar za gorivo

Posebno dizajniran rezervoar zapremine 16,5 litara kombinuje klasičan oblik sa ergonomskom pozicijom za vozača, obezbeđujući udobnost i slobodu kretanja tokom dužih vožnji.

Sklopivo sedište

Inspirisano stilom iz prošlih decenija, ali modernizovano visokotehnološkim materijalima. Sedište sa jastučićima visoke gustine pruža vrhunsku udobnost, uz oblik koji omogućava lak pristup zemlji i veću pokretljivost.

Izduvni sistem

Kratak izduvni sistem sa dvostepenim katalizatorom zadovoljava Euro 5+ standarde. Poklopac izduvnog lonca izrađen je od nerđajućeg čelika, doprinosi vizuelnoj privlačnosti i naglašava mehanički karakter motocikla.




Tehnologija

Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.)

GSX-8T je opremljen naprednim elektronskim sistemima koji omogućavaju vozaču da prilagodi ponašanje motocikla sopstvenim željama, stilu vožnje i uslovima puta.

Pruža tri različita režima vožnje:

A (Active): Najagresivniji odziv na gas, idealan za sportsku vožnju.

B (Basic): Uravnotežen režim – preporučuje se za svakodnevnu vožnju.

C (Comfort): Najblaži odziv, idealan za kišu, grad ili opuštenu vožnju.



Suzuki Traction Control System (STCS)

Omogućava tri nivoa intervencije + OFF:

Mode 1: Minimalna intervencija – maksimalna sloboda pri sportskoj vožnji.

Mode 2: Umeren nivo – idealan za svakodnevne uslove.

Mode 3: Maksimalna kontrola – za klizave površine ili kišu.

OFF: Potpuno isključenje kontrole proklizavanja.



Bi-directional Quick Shift System

Menjanje brzina bez kvačila – gore i dole. Uz opcije:

  • ON/OFF podešavanje

  • Smanjuje zamor u vožnji i omogućava agresivniji stil bez gubitka kontrole.



Ride-by-Wire (elektronski gas)

Omogućava precizan i brz odziv, unapređuje SDMS i Quick Shift funkcije. Digitalna obrada signala gasa nudi konzistentan odziv u svim uslovima.



ABS – Antiblokirajući sistem kočenja

Elektronski upravlja kočenjem kako bi se sprečilo blokiranje točkova, naročito korisno pri iznenadnom ili jakom kočenju na različitim površinama.



Suzuki Easy Start System

Omogućava startovanje motora jednostavnim, kratkim pritiskom na dugme – bez potrebe za držanjem tastera.

Low RPM Assist

Sistem automatski podiže broj obrtaja pri kretanju iz mesta ili sporoj vožnji, olakšavajući startovanje i manevrisanje pri niskim brzinama.

5-inčna TFT LCD instrument tabla u boji

Visoko rezolutivan ekran nudi:

  • Digitalni tahometar i brzinomer

  • Prikaz režima SDMS, STCS i Quick Shift statusa

  • Indikator stepena prenosa

  • Nivo goriva, temperatura rashladne tečnosti

  • Dnevni brojači, putni kompjuter, USB status punjenja

Okrugli far

Far sa ravnim dnom evocira dizajn Suzuki motocikala iz 60-ih i 70-ih godina. U pitanju je LED far visokog intenziteta koji pruža efikasnu raspodelu svetlosti i doprinosi snažnom retro izrazu.

Retro retrovizori na kraju kormana

Retrovizori montirani na krajevima kormana proširuju vidno polje i istovremeno doprinose čistom i širokom estetskom izrazu. Pažnja posvećena završnoj obradi dodatno ističe premijum osećaj.

USB Type-C priključak

Standardno ugrađen USB Type-C port sa podrškom za brzo punjenje olakšava povezivanje i punjenje mobilnih uređaja tokom vožnje.

Litijum-jonska baterija

ELIIY Power litijum-jonska baterija nudi manju masu, kompaktnije dimenzije i superiorne performanse punjenja u poređenju sa konvencionalnim baterijama.

Tehnički podaci

MOTOR
Tip 4-taktni, 2-cilindrični, vodom hlađen, DOHC
Kubikaža 776
Prečnik x hod 84.0 mm x 70.0 mm
Menjač 6-stepeni konstantni prenos
Snaga motora 82.9 Ks
Obrtni moment 78 Nm
Veličina i osnovni podaci
Ukupna dužina 2.115 mm
Ukupna širina 775 mm
Ukupna visina 1.105 mm
Međuosovinski razmak 1.465 mm
Udaljenost podloge 145 mm
Ukupna masa 201 kg
Visina sedišta 815 mm
Oslanjanje napred Obrnuta teleskopska, spiralna opruga, uljem amortizovanje
Oslanjanje nazad Lančani tip, opruga, uljno amortizovanje
Kočnice napred Dvostruki disk
Kočnice nazad Disk
Pneumatik napred 120/70ZR17M/C
Pneumatik nazad 180/55ZR17M/C
Zapremnina rezervoara 16.5 l
`

Video