Kontrola ulaza sistema za hlađenje doprinosi ranoj stabilizaciji temperature vode i pomaže u otklanjanju grubog praznog hoda tokom zagrevanja motora. Ovo takođe pomaže u stabilizaciji sagorevanja i doprinosi čistijim izduvnim gasovima.
Izduvni sistem 2-u-1 je dizajniran da proizvede ugodan zvuk kojia priliči paralelnom twin agregatu, a njegov prepoznatljiv kratki dizajn prigušivača u velikoj meri doprinosi stvaranju slike usmerene na masu. Dvostepeni katalizator unutar kolektora pomaže u zadovoljavanju Euro 5 standarda emisije.
Šestostepeni menjač usvaja prenosne odnose koji pružaju glatko prebacivanje i uzbudljivo ubrzanje, bilo da se menja normalno ili koristi standardni sistem brzog menjanja bez kvačila za menjanje brzina.
Suzuki Clutch Assist System (SCAS) pomaže u smanjenju umora tokom dugih vožnji i doprinosi glatkijem menjanju brzina.
* Patent je odobren za dvoosni primarni balanser koji postavlja svoja dva balansera pod uglom od 90° u odnosu na radilicu.
Suzuki paralelni twin DOHC agregat zapremine 776cm3 sa 4 ventila po cilindru, pruža izuzetnu ravnotežu glatke, upravljive snage kod niskih obrtaja i neprikosnovenih performansi kod visokih obrtaja. Pruža dovoljno obrtnog momenta i snage, ali ga je istovremeno lako kontrolisati, bilo da je u pitanju tura, uživanje u brzoj solo vožnji, trka na stazi ili obavljanje obaveza po gradu.
Agregat ima raspored radilice od 270 stepeni sa redosledom paljenja koji proizvodi bogat obrtni moment i pozitivnu vuču, kao i prijatan zvuk motora sličan onom kod V-twin agregata.
Iridijumske svećice produyenog intervala zamene olakšavaju obezbeđivanje kanala za hlađenje oko utikača, što dovodi do poboljšanih performansi hlađenja, dok njihov tanak profil doprinosi optimizaciji rasporeda komore za sagorevanje. Snažne karakteristike varnice iridijumskih svećica takođe pomažu efikasnosti sagorevanja i doprinose većoj ekonomičnosti goriva.
Šasija je projektovana da bude kompaktna, lagana, veoma agilna i idealno prilagođena za podršku paralelnom twin agregatu visokih performansi. Za istinsko zadovoljstvo u vožnji, svaki aspekt performansi odražava snažan fokus na odlično upravljanje i kontrolu, kao i na minimiziranje zamora.
Izuzetno krut čelični okvir pomaže da se ostvari odlična stabilnost na pravcu kao i okretno rukovanje, dok takođe ima pravu količinu gibkosti za maksimalnu udobnost pri prelasku preko kaldrme ili drugih neravnina na putu.
Svaki detalj njegovog naprednog stila, od oštrih i čistih linija prednjeg dela i obloge do vitkog profila zadnjeg dela, GSX-8R-ova masivna i naglašena pozicija i dobro izbalansirane proporcije na prvi pogled prenose potencijal performansi.
GSX-8R opremljen je čvrstim kovanim odvojenim aluminijumske upravljačima. Volan pozicioniran nisko i na bliže prednjem delu motocikla pomaže vozaču da se nagne preko njega u sportski položaj vožnje, čineći agresivne vožnje još uzbudljivijim.
Dvostruke prednje kočne čeljusti sa radijalnom montažom sa četiri klipa uparene sa dvostrukim diskovima spoljašnjeg prečnika od 310 mm pružaju sigurnu snagu zaustavljanja i performanse kočenja koje se mogu lako kontrolisati. Zadnja kočnica ima disk spoljašnjeg prečnika 240 mm i koristi kliznu čeljust sa jednim klipom.
Liveni aluminijumski točkovi jedinstvenog dizajna doprinose okretnom rukovanju i sportskim performansama, dok istovremeno poboljšavaju sportski izgled GSX-8R.
Dunlop RoadSport 2 radijaln pneumatici imaju unutrašnju konstrukciju prilagođenu karakteristikama GSX-8R. Njihov provereni dizajn gazećeg sloja koristi silika smešu koja poboljšava prijanjanje u vlažnim uslovima i ima izdržljivu otpornost na habanje.
Hitachi Astemo (SHOWA) SFF-BP* obrnute prednje viljuške pružaju glatku, upravljivu vožnju i imaju oprugu koja je optimizovana kako bi pružila čvrste performanse pri savijanju u krivinama, kao i stabilnost prilikom vožnje pravolinijski. Njihove stabilne karakteristike prigušenja čine ih pogodnim za širok spektar namena, od agresivnije sportske vožnje do tura. Mono-shock link-tip zadnje suspenzije sa podešavanjem tvrdoće opruge dodatno doprinosi okretnosti i stabilnosti.
Aluminijumski ram koristi jedinstven oblik koji je projektovan da optimalno funkcioniše u svim uslovima vožnje na ulici i pruža sigurnu stabilnost upravljanja. Njegova lagana aluminijumska konstrukcija poboljšava praćenje i odziv zadnje suspenzije, istovremeno doprinoseći glađoj i udobnijoj vožnji.
Rezervoar zapremine goriva od 14 litara je dizajniran kako bi pružio pravilnu ravnotežu između dosega vožnje i vitkog, kompaktnog izgleda koji pojačava privlačnost sportskog stila GSX-8R.
Sedište vozača je dizajnirano za udobnu sportsku vožnju. Pružajući čvrstu podršku prema zadnjoj ivici, sedište je oblikovano tako da nudi slobodu kretanja i prekriveno je kožom koja obezbeđuje dobro prijanjanje.
- Retrovizori su dizajnirani i testirani da poboljšaju aerodinamičke performanse i zaštitu od vetra. Njihov oštar dizajn dodaje sofisticirani štih modernom izrazu sportskog stila GSX-8R.
* SFF-BP je registrovani zaštitni znak kompanije Hitachi Astemo, Ltd.
Napredni elektronski sistemi Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.) koji se nalaze na GSX-8R pomažu vam i omogućavaju optimizaciju karakteristika performansi koje odgovaraju vašim promenljivim potrebama i preferencama u vožnji. Ovi sistemi čine da GSX-8R bude lakše upravljiv, predvidljiv i manje zamoran za vožnju, pomažući vam da vozite sa većim osećajem sigurnosti.
Suzuki Drive Mode Selector (SDMS) omogućava vam slobodan izbor između tri različita moda karakteristika snage kako biste najbolje uskladili sa različitim uslovima vožnje ili vašim preferencama. I dok sva tri na kraju isporučuju maksimalni izlaz motora, finija kontrola nad odzivom i karakteristikama obrtnog momenta dok otvarate gas za ubrzanje omogućava vam da vozite sa većim samopouzdanjem i zadovoljstvom.
• A (Active) režim je dizajniran za agresivniji stil vožnje sportske vožnje na dobrim putevima.
• B (Basic) režim je podešen kako bi pružio zadovoljavajuću ravnotežu postavki pogodnih za širok spektar voznih situacija.
• C (Comfort) režim ima za cilj da prioritet stavi na udobnost i upravljivost, posebno prilikom vožnje na većim udaljenostima ili vožnje sa suvozačem i opremom.
Suzuki Traction Control System (STCS)* dizajniran je da pomogne u sprečavanju proklizavanja zadnjeg točka, smanjujući time stres i umor, dok istovremeno pruža veće poverenje u kontrolu vaše vožnje. Možete birati između 3 moda kako biste kontrolisali brzinu kojom sistem deluje i koliko je proaktivan u ograničavanju proklizavanja točka, ili možete odlučiti da ga isključite.
Suzuki Ride-by-wire elektronski sistem za gas ostvaruje linearni odziv na akciju ručice gasa koji odgovara vašoj svakoj nameri i čini da GSX-8R bude lakše upravljiv.
Bi-Directional Quick Shift System vam omogućava da menjate brzine na niže ili više dok ste u pokretu, bez korišćenja ručice kvačila. Kada je aktiviran, ovaj sistem standardne opreme pruža čiste promene brzina sa glatkim ubrzanjem, kao i brze i jednostavne promene brzina na niže. Opterećenje sistema za povezivanje menjača je optimizovano kako bi pružilo čvrst, zadovoljavajući klik pri svakoj promeni brzine koji obezbeđuje da menjač odmah reaguje na vašu akciju.
Suzuki Easy Start System vam omogućava da pokrenete motor jednim brzim pritiskom na dugme. Kao funkcija koja se koristi tokom svake vožnje, čini vaše iskustvo vožnje još prijatnijim i praktičnijim.
Pomažući u sprečavanju preteranog opadanja broja obrtaja motora kada krećete iz mesta ili vozite pri niskim brzinama, Low RPM Assist obezbeđuje glađe startove i daje veće poverenje kada vozite u uslovima česte promene brzine ili polukružnih skretanja.
(ABS)** doprinosi stabilnom kočenju tako što pomaže u sprečavanju blokiranja točkova, čak i pri snažnom kočenju. Sistem je programiran da prati brzinu točkova i prilagođava snagu kočenja dostupnoj trakciji. ABS kontrolna jedinica ima kompaktnu, lagana konstrukciju koja doprinosi povećanju okretnosti motocikla.
*Traction Control System nije zamena za kontrolu gasa od strane vozača. Ne može sprečiti gubitak trakcije zbog prevelike brzine kada vozač ulazi u krivinu i/ili pritiska kočnice. Takođe ne može sprečiti gubitak prijanjanja prednjeg točka.
** ABS nije dizajniran da skrati put kočenja. ABS ne može sprečiti proklizavanje točkova izazvano kočenjem tokom vožnje u krivini. Molimo vas da vozite pažljivo i ne oslanjate se preterano na ABS.
MOTOR | ||
---|---|---|
Naziv | GSX-8R M4 | |
Tip | 4-taktni, 2-cilindrični, vodeno-hlađeni, DOHC | |
Kubikaža | 776 | |
Prečnik x hod | 84.0 mm x 70.0 mm | |
Menjač | 6-stepeni, u konstantnoj sprezi | |
Snaga motora | 83 KS / 8500 o/min | |
Obrtni moment | ||
Veličina i osnovni podaci | ||
Ukupna dužina | 2.155 mm | |
Ukupna širina | 770 mm | |
Ukupna visina | 1135 mm | |
Međuosovinski razmak | 1465 mm | |
Udaljenost podloge | 145 mm | |
Ukupna masa | 205.00 kg | |
Visina sedišta | 810 mm | |
Oslanjanje napred | Obrnuta teleskopska viljuška, opruga, uljno amortizovanje | |
Oslanjanje nazad | Lančani tip, opruga, uljno amortizovanje | |
Kočnice napred | Dupli disk | |
Kočnice nazad | Disk | |
Pneumatik napred | 120/70ZR17M/C (58W),bez unutrašnje gume | |
Pneumatik nazad | 180/55ZR17M/C (73W), bez unutrašnje gume | |
Zapremnina rezervoara | 14 l |