Suzuki - V-STROM 800 DE

Enduro / V-STROM 800 DE

Tanak, kompaktan i moćan, Suzukijev novi paralelni dvocilindrični DOHC motor od 776 cm3 pruža finu ravnotežu glatke, kontrolisane snage pri niskom broju obrtaja i prijatnih performansi pri višem broju obrtaja.

Raspored radilice i paljenja od 270 stepeni pruža prijatan osećaj i notu koja podseća na Suzukijeve V2 motore, dok "Suzuki Cross Balancer" doprinosi glatkom radu i kompaktnom, laganom dizajnu motora.

Duži hod prednjeg ogibljenja (220 mm) i duži hod zadnjeg ogibljenja (220 mm), zajedno sa sa žbičanim felnama od 21 inča, ostvaruju veći razmak od tla (220 mm) i pružaju poboljšanu vožnju na neasfaltiranim površinama.

Sa kapacitetom od 20L, rezervoar za gorivo proširuje vaš domet vožnje kako bi pružio veću sigurnost prilikom putovanja na velike udaljenosti.

Ugradnjom Suzuki inteligentni sistema vožnje (S.I.R.S.) sa Suzuki odabirom režima vožnje (SDMS), kvik šifterom koji funkcioniše naviše i naniže, "Ride-by-wire" elektronskim gasom i Suzuki sistemom kontrole proklizavanja sa G režimom (Gravel) i mogućnosti otkazivanja ABS-a na zadnjem točku i podešavanja režima vožnje pogoduje avanturama po neasfaltiranim površinama.

Prilagođena 5-inčna TFT LCD multifunkcionalna instrument tabla u boji ima jasno čitljiv displej sa bogatim izborom informacija.

Dok ostaje veran svom V-STROM nasleđu i Suzuki dizajnerskom etosu stvaranja jedinstvenih stilskih izraza, V-STROM 800DE nudi privlačnost potpuno novog, modernog izgleda.

Cena: 11.400€
Način finansiranja: Plati 3.420€ i vozi V-STROM-a 800 za 122€ mesečno!

776 cm³
Kubikaza
84,3 PS (62,0 kW) / 8.500 O/Min
Snaga
230.00 kg
Težina

MOTOR

Suzukijev novi paralelni dvocilindrični DOHC motor od 776 cm3, sa 4 ventila po cilindru kombinuje glatku snagu koja se može kontrolisati od niskih obrtaja u minuti sa prijatnim osećajem performansi pri visokom broju obrtaja. Obrtni moment je i moćan, ali i lak za kontrolu, sa glatkim odzivom na gas i privlačnom prirodom koja pruža zadovoljavajuće iskustvo vožnje, bilo da uživate u solo vožnji ili da nosite saputnika.

Uzak agregat sa kompaktnim dimenzijama prednjeg i zadnjeg kraja koje pomažu u postizanju najefikasnije geometrije šasije za povećanje performansi.

Njegov dizajn radilice od 270 stepeni pruža glatku vožnju, dosta obrtnog momenta, pozitivno prianjenje, prijatan zvuk i notu motora sličnu onoj kod V2 motora.

Takođe predstavlja "Suzuki Cross Balancer". Prvi biaksijalni primarni balanser na serijskom motociklu koji postavlja svoja dva balansera pod uglom od 90° u odnosu na radilicu*, ovaj patentirani** mehanizam potiskuje vibracije kako bi doprineo nesmetanom radu, dok njegov dizajn takođe pomaže da se ostvari lakša pogonska jedinica koja je kompaktnija. * Na osnovu Suzuki istraživanja od novembra 2022. ** Dodeljen patent za dvoosni primarni balans koji postavlja svoja dva balansera pod uglom od 90° u odnosu na radilicu.

Ulazni sistem kontrole za hlađenje pomaže u održavanju konstantne temperature motora i uklanjanju grubog rada u praznom hodu dok se motor zagreva po hladnom vremenu.

Suzuki Clutch Assist System (SCAS) pomaže u smanjenu zamora tokom dugih vožnji i doprinosi uglađenijoj promeni stepena prenosa.

Izduvni sistem 2-u-1 ima dvostepeni katalizator unutar kolektora koji pomaže u zadovoljavanju Euro 5 standarda za emisiju izduvnih gasova, kao i dugačak, podignut dizajn prigušivača.


Šasija

Svaki aspekt šasije je dizajniran da promoviše odličnu upravljivost i kontrolu u širokom spektru uslova vožnje u stvarnom svetu, kao i da stavi prioritet na udobnost i minimizira zamor na dugim vožnjama, čak i kada nosite saputnika i natovareni ste opremom.

Nova čelična šasija velike krutosti za V-STROM 800DE je konstruisana da obezbedi svu snagu potrebnu za savladavanje grubljih staza, da obezbedi odličnu pravolinijsku stabilnost, da doprinese agilnoj upravljivosti i da se dobro ponaša pri brzinama na autoputu tokom dugih putovanja.

Šine sedišta su projektovane da izdrže teške uslove vožnje po neasfaltiranim površinama i imaju uski profil koji vam pomaže da bolje kontrolišete motocikl nogama.

Posebna geometrija šasije karakteriše dugačko međuosovinsko rastojanje, velik ugao prednje viljuške, visok razmak od tla i širok hvat upravljača. Dizajniran je da obezbedi maksimalnu stabilnost i upravljivost prilikom vožnje po neasfaltiranim površinama i da ponudi položaj za vožnju koji efikasno raspoređuje težinu napred i nazad. Ovo vam omogućava da lakše prebacite svoju težinu i kontrolišete motocikl kada prelazite stazama i drugim neasfaltiranim površinama ili kada brzo prolazite kroz uske krivine. Takođe poboljšava stabilnost pri upravljanju prilikom prevoza saputnika, čak i sa gornjim i bočnim koferima postavljenim na vaš V-STROM 800DE.

Da bi obezbedio sigurnu zaustavnu snagu i performanse kočenja koje se mogu kontrolisati, Suzuki je odabrao prednje kočione čeljusti koje najbolje odgovaraju nagibu viljuške V-STROM 800DE i gumama sa žbičanim felnama uparene sa plutajućim duplim diskovima spoljašnjeg prečnika od 310 mm. Zadnja kočnica ima disk spoljašnjeg prečnika 260 mm i koristi kliznu čeljust sa jednim klipom.

Hitachi Astemo (SHOWA) obrnuta prednja viljuška pruža glatku vožnju kojom se može kontrolisati i ima stabilne karakteristike amortizovanja koje čine pogodnim za avanturistička putovanja. Predopterećenje opruge i podešavanje kompresije/povrata mogu se prilagoditi tako da najbolje odgovaraju vašim željama ili uslovima korišćenja.

Hitachi Astemo (SHOWA) zadnje ogibljenje sa mono-amortizerom sa eksternim rezervoarom za gas doprinosi agilnosti i stabilnosti. Predopterećenje opruge se može podesiti jednostavnim okretanjem točkića rukom, što je posebno korisno kada se pripremate za vožnju u tandemu ili nošenje tereta.

Podesiva brzina sabijanja opruge, ventila i klipa za prednje i zadnje ogibljenje maksimiziraju performanse i udobnost pri vožnji po svim površinama, popločanim ili šljunkovitim. Dugačak hod prednje viljuške od 220 mm i hod zadnjeg točka od 220 mm omogućavaju najduži hod ikada dostupan članu V-STROM porodice i doprinose ostvarenju najvećeg razmaka od tla (220 mm) od bilo kog V-STROM modela do sada.

V-STROM 800DE se vozi na točkovima sa žbica i ima 21-inčnu aluminijumsku prednju felnu za veću stabilnost i bolju kontrolu pri savladavlju neravnih puteva.

Dunlop TRAILMAX MIXTOUR adventur gume sa novim polu-blok dizajnom šara i prilagođenom unutrašnjom strukturom obezbeđuju solidno prianjanje na neasfaltiranim površinama dok smanjuju buku šara na asfaltiranim putevima. Širi, dublji žlebovi postižu optimalnu ravnotežu između upravljanja na putu i ​​dugovečnosti, kao i pozitivnog prianjanja i agilnosti prilikom istraživanja makadamskih puteva i staza.

V-STROM 800DE ima čvrstu, laganu aluminijumsku zadnju viljušku jedinstvenog oblika koja poboljšava vertikalnu, bočnu i torzionu krutost kako bi podržala stabilnost u pravolinijskoj vožnju u skladu sa geometrijom šasije modela i dugim hodom ogibljenja.

Široki konusni upravljači napravljen od jakog ali fleksibilnog aluminijuma apsorbuju udarce prilikom vožnje po neasfaltiranim površinama. Ne samo da ovo pruža veću udobnost, već i širok hvat i pozicioniranje takođe pružaju pozitivnu kontrolu, posebno kada stojite na nogostupima da biste prošli preko neravnih površina.

Čvrsto montirano sedište je dizajnirano da pruži udobnost na dugim stazama i da se dobro nosi pri istraživanju neasfaltiranih puteva i staza. U isto vreme, omogućava vam slobodu kretanja i pruža vašem saputniku puno prostora, čak i kada su montirani opcioni gornji i bočni koferi.

Široki čelični nogostupi prekriveni gumom nude veću stabilnost kada stojite na njima i imaju teksturiranu površinu koja sprečava klizanje vaših čizama.

Čvrsti rukohvati sa svake strane pružaju vašem saputniku čvrst prihvat i dodaju atraktivan akcenat dizajna čvrstog izgleda. Oni se protežu od integrisanog zadnjeg nosača*, koji je zgodan za nošenje dodatne opreme ili montažu jednog od gornjih kofera dostupnih kao originalna dodatna oprema.

Mali vetrobran sa podešavanjem visine u 3 koraka je dizajnirano da maksimizira vidljivost kada se krećete niz seoske staze i na makadamskim putevima.

V-STROM 800DE usvaja jedinstvenu trodelnu konstrukciju prednjeg blatobrana, koja koristi par vertikalnih delova koji okružuju prednji blatobran. Ova struktura formira jači, čvršći nosač za prednju viljušku koji je sposobniji da izdrži udarce na makadamskim putevima i drugim neasfaltiranim površinama.

Štitnici za zglobove štite vaše ruke od raznih elemenata, poput kiše, vetra i hladnoće, kao i od predmeta kao što je kamenje.

V-STROM 800DE je opremljen štitnikom hladnja dizajniranim da zaštiti od kamenja i drugih predmeta tokom vožnje po off road stazama.

Plastična maska štiti motor i dopunjuje čvrst imidž modela. * Maksimalni kapacitet nosivoti: 10kg


Tehnologija

Tehnički podaci

MOTOR
Naziv V-Storm 800 DE
Tip 4-taktni, dvocilindrični, hlađen tečnošću, DOHC
Kubikaža 776
Prečnik x hod -
Menjač Šestostepeni, u konstantnoj sprezi
Snaga motora 84,3 PS (62,0 kW) / 8.500 O/Min
Obrtni moment 78 Nm / 6.800 rpm
Veličina i osnovni podaci
Ukupna dužina 2.345 mm
Ukupna širina 975 mm
Ukupna visina 1.310 mm
Međuosovinski razmak 1.570 mm
Udaljenost podloge 220 mm
Ukupna masa 230.00 kg
Visina sedišta 855 mm
Oslanjanje napred Obrnuta teleskopska, opruga, uljno amortizovanje
Oslanjanje nazad Link tip, opruga, uljno amortizovanje
Kočnice napred Dvostruki disk
Kočnice nazad Disk
Pneumatik napred 90/90 - 21M/C 54H sa unutrašnjom gumom
Pneumatik nazad 150/70R17M/C 69H sa unutrašnjom gumom
Zapremnina rezervoara 20 l
`

Video