Suzukijev novi paralelni dvocilindrični DOHC motor od 776 cm3, sa 4 ventila po cilindru kombinuje glatku snagu koja se može kontrolisati od niskih obrtaja u minuti sa prijatnim osećajem performansi pri visokom broju obrtaja. Obrtni moment je i moćan, ali i lak za kontrolu, sa glatkim odzivom na gas i privlačnom prirodom koja pruža zadovoljavajuće iskustvo vožnje, bilo da uživate u solo vožnji ili da nosite saputnika.
Uzak agregat sa kompaktnim dimenzijama prednjeg i zadnjeg kraja koje pomažu u postizanju najefikasnije geometrije šasije za povećanje performansi.
Njegov dizajn radilice od 270 stepeni pruža glatku vožnju, dosta obrtnog momenta, pozitivno prianjenje, prijatan zvuk i notu motora sličnu onoj kod V2 motora.
Takođe predstavlja "Suzuki Cross Balancer". Prvi biaksijalni primarni balanser na serijskom motociklu koji postavlja svoja dva balansera pod uglom od 90° u odnosu na radilicu*,
ovaj patentirani** mehanizam potiskuje vibracije kako bi doprineo nesmetanom radu, dok njegov dizajn takođe pomaže da se ostvari lakša pogonska jedinica koja je kompaktnija.
* Na osnovu Suzuki istraživanja od novembra 2022.
** Dodeljen patent za dvoosni primarni balans koji postavlja svoja dva balansera pod uglom od 90° u odnosu na radilicu.
Ulazni sistem kontrole za hlađenje pomaže u održavanju konstantne temperature motora i uklanjanju grubog rada u praznom hodu dok se motor zagreva po hladnom vremenu.
Suzuki Clutch Assist System (SCAS) pomaže u smanjenu zamora tokom dugih vožnji i doprinosi uglađenijoj promeni stepena prenosa.
Izduvni sistem 2-u-1 ima dvostepeni katalizator unutar kolektora koji pomaže u zadovoljavanju Euro 5 standarda za emisiju izduvnih gasova, kao i dugačak, podignut dizajn prigušivača.
Svaki aspekt šasije je dizajniran da promoviše odličnu upravljivost i kontrolu u širokom spektru uslova vožnje u stvarnom svetu, kao i da stavi prioritet na udobnost i minimizira zamor na dugim vožnjama, čak i kada nosite saputnika i natovareni ste opremom.
Nova čelična šasija velike krutosti za V-STROM 800DE je konstruisana da obezbedi svu snagu potrebnu za savladavanje grubljih staza, da obezbedi odličnu pravolinijsku stabilnost, da doprinese agilnoj upravljivosti i da se dobro ponaša pri brzinama na autoputu tokom dugih putovanja.
Šine sedišta su projektovane da izdrže teške uslove vožnje po neasfaltiranim površinama i imaju uski profil koji vam pomaže da bolje kontrolišete motocikl nogama.
Posebna geometrija šasije karakteriše dugačko međuosovinsko rastojanje, velik ugao prednje viljuške, visok razmak od tla i širok hvat upravljača. Dizajniran je da obezbedi maksimalnu stabilnost i upravljivost prilikom vožnje po neasfaltiranim površinama i da ponudi položaj za vožnju koji efikasno raspoređuje težinu napred i nazad. Ovo vam omogućava da lakše prebacite svoju težinu i kontrolišete motocikl kada prelazite stazama i drugim neasfaltiranim površinama ili kada brzo prolazite kroz uske krivine. Takođe poboljšava stabilnost pri upravljanju prilikom prevoza saputnika, čak i sa gornjim i bočnim koferima postavljenim na vaš V-STROM 800DE.
Da bi obezbedio sigurnu zaustavnu snagu i performanse kočenja koje se mogu kontrolisati, Suzuki je odabrao prednje kočione čeljusti koje najbolje odgovaraju nagibu viljuške V-STROM 800DE i gumama sa žbičanim felnama uparene sa plutajućim duplim diskovima spoljašnjeg prečnika od 310 mm. Zadnja kočnica ima disk spoljašnjeg prečnika 260 mm i koristi kliznu čeljust sa jednim klipom.
Hitachi Astemo (SHOWA) obrnuta prednja viljuška pruža glatku vožnju kojom se može kontrolisati i ima stabilne karakteristike amortizovanja koje čine pogodnim za avanturistička putovanja. Predopterećenje opruge i podešavanje kompresije/povrata mogu se prilagoditi tako da najbolje odgovaraju vašim željama ili uslovima korišćenja.
Hitachi Astemo (SHOWA) zadnje ogibljenje sa mono-amortizerom sa eksternim rezervoarom za gas doprinosi agilnosti i stabilnosti. Predopterećenje opruge se može podesiti jednostavnim okretanjem točkića rukom, što je posebno korisno kada se pripremate za vožnju u tandemu ili nošenje tereta.
Podesiva brzina sabijanja opruge, ventila i klipa za prednje i zadnje ogibljenje maksimiziraju performanse i udobnost pri vožnji po svim površinama, popločanim ili šljunkovitim. Dugačak hod prednje viljuške od 220 mm i hod zadnjeg točka od 220 mm omogućavaju najduži hod ikada dostupan članu V-STROM porodice i doprinose ostvarenju najvećeg razmaka od tla (220 mm) od bilo kog V-STROM modela do sada.
V-STROM 800DE se vozi na točkovima sa žbica i ima 21-inčnu aluminijumsku prednju felnu za veću stabilnost i bolju kontrolu pri savladavlju neravnih puteva.
Dunlop TRAILMAX MIXTOUR adventur gume sa novim polu-blok dizajnom šara i prilagođenom unutrašnjom strukturom obezbeđuju solidno prianjanje na neasfaltiranim površinama dok smanjuju buku šara na asfaltiranim putevima. Širi, dublji žlebovi postižu optimalnu ravnotežu između upravljanja na putu i dugovečnosti, kao i pozitivnog prianjanja i agilnosti prilikom istraživanja makadamskih puteva i staza.
V-STROM 800DE ima čvrstu, laganu aluminijumsku zadnju viljušku jedinstvenog oblika koja poboljšava vertikalnu, bočnu i torzionu krutost kako bi podržala stabilnost u pravolinijskoj vožnju u skladu sa geometrijom šasije modela i dugim hodom ogibljenja.
Široki konusni upravljači napravljen od jakog ali fleksibilnog aluminijuma apsorbuju udarce prilikom vožnje po neasfaltiranim površinama. Ne samo da ovo pruža veću udobnost, već i širok hvat i pozicioniranje takođe pružaju pozitivnu kontrolu, posebno kada stojite na nogostupima da biste prošli preko neravnih površina.
Čvrsto montirano sedište je dizajnirano da pruži udobnost na dugim stazama i da se dobro nosi pri istraživanju neasfaltiranih puteva i staza. U isto vreme, omogućava vam slobodu kretanja i pruža vašem saputniku puno prostora, čak i kada su montirani opcioni gornji i bočni koferi.
Široki čelični nogostupi prekriveni gumom nude veću stabilnost kada stojite na njima i imaju teksturiranu površinu koja sprečava klizanje vaših čizama.
Čvrsti rukohvati sa svake strane pružaju vašem saputniku čvrst prihvat i dodaju atraktivan akcenat dizajna čvrstog izgleda. Oni se protežu od integrisanog zadnjeg nosača*, koji je zgodan za nošenje dodatne opreme ili montažu jednog od gornjih kofera dostupnih kao originalna dodatna oprema.
Mali vetrobran sa podešavanjem visine u 3 koraka je dizajnirano da maksimizira vidljivost kada se krećete niz seoske staze i na makadamskim putevima.
V-STROM 800DE usvaja jedinstvenu trodelnu konstrukciju prednjeg blatobrana, koja koristi par vertikalnih delova koji okružuju prednji blatobran. Ova struktura formira jači, čvršći nosač za prednju viljušku koji je sposobniji da izdrži udarce na makadamskim putevima i drugim neasfaltiranim površinama.
Štitnici za zglobove štite vaše ruke od raznih elemenata, poput kiše, vetra i hladnoće, kao i od predmeta kao što je kamenje.
V-STROM 800DE je opremljen štitnikom hladnja dizajniranim da zaštiti od kamenja i drugih predmeta tokom vožnje po off road stazama.
Plastična maska štiti motor i dopunjuje čvrst imidž modela.
* Maksimalni kapacitet nosivoti: 10kg
MOTOR | ||
---|---|---|
Naziv | V-Storm 800 DE | |
Tip | 4-taktni, dvocilindrični, hlađen tečnošću, DOHC | |
Kubikaža | 776 | |
Prečnik x hod | - | |
Menjač | Šestostepeni, u konstantnoj sprezi | |
Snaga motora | 84,3 PS (62,0 kW) / 8.500 O/Min | |
Obrtni moment | 78 Nm / 6.800 rpm | |
Veličina i osnovni podaci | ||
Ukupna dužina | 2.345 mm | |
Ukupna širina | 975 mm | |
Ukupna visina | 1.310 mm | |
Međuosovinski razmak | 1.570 mm | |
Udaljenost podloge | 220 mm | |
Ukupna masa | 230.00 kg | |
Visina sedišta | 855 mm | |
Oslanjanje napred | Obrnuta teleskopska, opruga, uljno amortizovanje | |
Oslanjanje nazad | Link tip, opruga, uljno amortizovanje | |
Kočnice napred | Dvostruki disk | |
Kočnice nazad | Disk | |
Pneumatik napred | 90/90 - 21M/C 54H sa unutrašnjom gumom | |
Pneumatik nazad | 150/70R17M/C 69H sa unutrašnjom gumom | |
Zapremnina rezervoara | 20 l |