Suzuki Clutch Assist System (SCAS) koristi funkciju kliznog kvačila koja doprinosi glatkijem usporavanju ublažavanjem efekta kočenja motorom, tako da možete sigurnije da menjate nižu brzinu uz bolju kontrolu. Ovo je dopunjeno funkcijom asistencije koja povećava snagu stezanja kvačila pri ubrzanju. Omogućavajući upotrebu mekših opruga, ova funkcija pomaže da se ostvari lagani dodir ručice kvačila i smanjuje zamor leve ruke u saobraćajnim gužvama ili dužim vožnjama.
GX pokreće 999cm3 tečno hlađeni DOHC redni četvorocilindrični agregat, konstruisan da optimalno funkcioniše u raznovrsnim uslovima vožnje i u svim vrstama saobraćaja. Potomak Suzuki superbike motocikala poznatih po svojim pobedničkim performansama i pouzdanosti, ovaj agregat je veoma sposoban da podrži luksuzno i uzbudljivo iskustvo putovanja krosovera koje nudi GX.
Karakteristike uključuju performanse na nivou super-bike kategorije. Poboljšano iskustvo vožnje prisutno je kako pri niskim do srednjim brzinama motora koje se obično koriste pri touring stilu vožnje i u svakodnevnoj vožnji, tako i na srednjim i visokim brzinama koje se koriste kada se putuje na velike udaljenosti na autoputu. Napori da se vibracije minimiziraju dodatno doprinose izuzetno udobnoj i manje zamornoj vožnji.
Izlazni sistem izduva 4-2-1 ima čist, oštar izgled i uzbudljiv, a ipak nežan zvuk izduva koji omogućava vozaču i suvozaču da uživaju u dugim turama. Kratki auspuh je crn kako bi istakao dugački izgled motocikla i dodao dodir elegancije celokupnom dizajnu.
Elektronska kućišta gasa pomažu u postizanju optimalne ravnoteže između kontrole brzine u praznom hodu i karakteristika izlazne snage, a istovremeno doprinose usklađenosti sa Euro 5 normom.
SAES se oslanja na prilagođenu verziju sistema suspenzije SHOWA EERA® razvijenih od strane Hitachi Astemo, koji koristi elektronski kontrolisane verzije SFF-CA™ invertovanih teleskopskih prednjih viljuški i BFRC-lite® monoshock zadnjih amortizera. U skladu sa upravljanjem SDMS-α nad njegovim integrisanim režimima vožnje, SAES-ove raznovrsne postavke automatski prilagođavaju silu prigušenja u hodu kako bi odgovarale trenutnim uslovima vožnje. Rezultat je doslednija i stabilnija vožnja koju ćete lako kontrolisati, bez obzira na vaš nivo veštine ili iskustva u vožnji. Osim toga, SAES inteligentnije operiše u poređenju sa konvencionalnim elektronskim sistemima suspenzije, zahvaljujući implementaciji naprednih funkcija. Ove funkcije uključuju originalne programe kao što je Suzuki Floating Ride Control (SFRC), koji koristi Skyhook teoriju kako bi dodatno poboljšao praćenje i udobnost u odgovoru na promenljive uslove drumskih površina, Suzuki Velocity Dependent Control (SVDC), koji detektuje brzinu vozila i optimizuje postavke suspenzije za tu brzinu, i Suzuki Deceleration Damping Control (SDDC), koji glatko usklađuje promene u položaju vozila usled kočenja i kontroliše silu prigušenja kako bi postigao idealno kretanje nagiba.
Svaki aspekt razvoja šasije fokusiran je na postizanje prave ravnoteže između agilnosti, upravljivosti i udobnosti potrebne za ostvarivanje izuzetnog iskustva vožnje u crossover stilu. GX pruža zadovoljavajuće performanse sportskih motocikala koje odražavaju nasleđe Suzuki GSX-R1000, istovremeno pružajući pravu udobnost, praktičnost i laku upravljivost potrebnu za avanturističke ture u svakodnevnoj vožnji.
Aluminijumski ram sa dvostrukim prečnikom pomaže da se ostvari okretno rukovanje i odlična sposobnost držanja puta koja će preći daljinu, čak i kada se vozite sa suvozačem i punom opremom. Gledano sa strane, glavne cevi idu pravo od glave volana do zadnje viljuške. Ovaj dizajn pomaže da se postigne visoka krutost i manja težina.
Izložene šine sedišta su projektovane za snagu i da obezbede čvrste i sigurne tačke pričvršćivanja za opcione bočne kofere, dok njihova relativno mala visina omogućava maksimiziranje debljine sedišta za veći komfor putnika. Kao bonus, njihov dizajn doprinosi upečatljivom izgledu funkcionalne lepote.
Čvrsta aluminijumska klackalica direktno preuzeta iz GSX-R1000 doprinosi snažnom i privlačnom izgledu superbajka. Ova klackalica pruža izuzetnu sposobnost prianjanja na put i snagu da izdrži duge vožnje, teška opterećenja i zahteve sportske vožnje.
Volan sa širokim zahvatom i optimizovanim položajem u odnosu na vozača doprinosi udobnom uspravnom položaju za vožnju koji pomaže u smanjenju umora prilikom putovanja ili uživanja u sportskoj vožnji. Dug hod vešanja i novi dizajn sedišta takođe produžavaju rastojanje između vozačevog kuka i tačke stopala za 15 mm, što dodatno doprinosi udobnosti smanjenjem količine savijanja u kolenima.
Maksimalna zaštita od vetra čini vožnju udobnijom pružajući visok nivo aerodinamičkih performansi i udobnosti tokom dugih tura. Ovo smanjuje umor prilikom brze vožnje i omogućava uživanje u vožnji, bez obzira na vremenske uslove ili stanje puta. U tu svrhu, prednji poklopac GX-a, vetrobran sa tri nivoa podešavanja visine i standardni štitnici za šake pažljivo su razvijeni kroz proces koji je uključivao testiranje u tunelu za vetar i povratne informacije od test vozača.
GSX-S1000 GX je dizajniran da vas i vašeg suvozača izoluje od vibracija koje bi inače mogle biti prenete sa motora ili šasije.
Oba sedišta, kako vozačko tako i suvozačko, imaju novu konstrukciju jastuka i dizajn optimizovan da pruži maksimalnu udobnost, čak i tokom dugih vožnji, kako bi poboljšao ukupno iskustvo vožnje. Jastuk sedišta je debeo, ali dovoljno čvrst da pruži dobru potporu. Njegova relativno ravna gornja površina znači da postoji više površine koja podržava težinu vozača za veću udobnost, a sužavanje na prednjem delu pruža slobodu kretanja kada uživate u agresivnijoj sportskoj vožnji.
Senzor položaja gasa optimizovan je kako bi pružio najbolji mogući osećaj prilikom početnog delovanja gasa prenoseći osećaj težine kako se ručica gasa prvi put okreće. Ovo podešavanje takođe pomaže u sprečavanju neželjenog ubrzanja vozača usled neravnina na putu.
Atraktivni 6-kraki liveni aluminijumski točkovi doprinose okretnom rukovanju, stabilnosti i svestranim sportskim performansama.
Dunlop SPORTMAX Roadsport 2 radijalni pneumatici (120/70ZR17 napred; 190/50ZR17 pozadi) dizajnirani su da pruže optimalne performance i sigurno prijanjanje na putu, kao i da obezbede pravu kombinaciju agilnosti i stabilnosti.
Četvoroklipne Brembo monoblok kočne čeljusti na prednjoj kočnici, uparene sa plutajućim dvostrukim diskovima prečnika ø310mm, pružaju snažno, pouzdano kočenje.
Standardni nosač na zadnjem delu motocikla je praktičan i koristan za nošenje dodatne opreme, dok integrisane ručke za hvatanje pružaju suvozaču čvrsto držanje koje čini vožnju udobnijom.
Rezervoar za gorivo omogućava izuzetno dugačak doseg tokom dužih vožnji sa svojih 19 litara zapremine, a istovremeno ima elegantan dizajn koji čini rezervoar vizuelno kompaktnim.
Šestoinčni multifunkcionalni TFT LCD ekran u boji ima površinu otpornu na ogrebotine, premaz protiv refleksije i podršku za prikazivanje sadržaja aplikacija na pametnom telefonu.
Povezivanje sa pametnim telefonom u kombinaciji sa besplatnom SUZUKI mySPIN aplikacijom* omogućava jednostavan pristup kontaktima, mapama, muzici, telefonu i kalendaru. Izbor podržanih aplikacija* trećih strana optimizovanih za upotrebu na motociklu pruža vozačima pristup dodatnim funkcijama i zabavi.
USB priključak** za punjenje pametnog telefona vozača integrisan je na levoj strani TFT LCD instrument table.
Vertikalno postavljena par karakterističnih šestougaonih LED svetala stvara oštar izgled sa jedinstvenim karakterom koji čini prednji deo atraktivnim i spremnim za akciju.
Kompaktna LED poziciona svetla oštrog izgleda koja se kreću duž bočnih strana prednjeg poklopca pod uglom doprinose prepoznatljivom izgledu prednje strane.
*Apple i Apple logo su zaštitni znakovi kompanije Apple Inc., registrovani u SAD i drugim zemljama. App Store je uslužni žig kompanije Apple Inc., registrovan u SAD i drugim zemljama.
*iOS je zaštitni znak ili registrovani zaštitni znak kompanije Cisco u SAD i drugim zemljama i koristi se pod licencom.
*Google Play i Google Play logo su zaštitni znakovi kompanije Google LLC.
*Android je zaštitni znak kompanije Google LLC.
*Bluetooth® naziv i logotipi su registrovani zaštitni znakovi koje poseduje Bluetooth SIG, Inc., i svaka upotreba takvih oznaka od strane BOSCH-a je pod licencom. Ostali zaštitni znakovi i imena trgovačkih marki su vlasništvo njihovih odgovarajućih vlasnika.
* Podržane su samo aplikacije trećih strana koje su namenjene za upotrebu sa SUZUKI mySPIN.
* Suzuki ne može da garantuje pravilan rad aplikacija nezavisnih proizvođača.
* Molimo pogledajte odgovarajuće uslove korišćenja kada instalirate i koristite aplikacije trećih strana.
* Neke aplikacije nezavisnih proizvođača se možda neće moći instalirati ili se mogu pojaviti drugačije u zavisnosti od zemlje ili regiona ili verzije OS-a ili sistema.
* Aplikacije trećih strana nisu pod našom kontrolom i mi nismo odgovorni za njihov sadržaj ili politiku privatnosti.
* Neke ponude trećih strana su aplikacije koje se plaćaju. Potvrdite to pre instaliranja novih aplikacija.
** Korišćenje USB porta dok motor radi u praznom hodu ili je zaustavljen može da isprazni bateriju. Vodite računa o pražnjenju baterije kada koristite USB port.
** Ne koristite kada perete motocikl ili kada pada kiša.
** Pričvrstite poklopac kada se USB utičnica ne koristi.
GX po uzoru na model Hayabusa, usvajanjem Suzuki Drive Mode Selector Alpha (SDMS-α), koji omogućava integrisano upravljanje sledećim naprednim elektronskim kontrolnim sistemima: Power Mode, Smart TLR (Traction, Lift and Roll Torque) Control, i Active Damping Control. Korišćenje SDMS-α može biti jednostavno kao odabir fabričkih podešavanja za tri integrisana režima vožnje prikazana u nastavku. Svaki od njih je pažljivo podešen, testiran i preporučen od strane inženjera iz Suzukija.
• A (Active) režim je dizajniran za agresivniji stil vožnje na dobrim putevima.
• B (Basic) režim je podešen kako bi pružio zadovoljavajuću ravnotežu postavki pogodnih za širok spektar situacija.
• C (Comfort) režim ima za cilj da prioritet stavi na udobnost i upravljivost, posebno prilikom vožnje na većim udaljenostima ili vožnje sa suvozačem i opremom.
MOTOR | ||
---|---|---|
Naziv | gsx-s-1000-gx-m4 | |
Tip | 4-taktni, 4-cilindrični, vodom hlađen, DOHC | |
Kubikaža | 999 | |
Prečnik x hod | 73.4 mm x 59 mm | |
Menjač | 6-stepeni, u konstantnoj sprezi | |
Snaga motora | 112kW (152PS)/11,000 O/m | |
Obrtni moment | ||
Veličina i osnovni podaci | ||
Ukupna dužina | 2.150 mm | |
Ukupna širina | 925 mm | |
Ukupna visina | 1.350 mm | |
Međuosovinski razmak | 1.470 mm | |
Udaljenost podloge | 155 mm | |
Ukupna masa | 232.00 kg | |
Visina sedišta | 845 mm | |
Oslanjanje napred | Obrnuta teleskopska viljuška, opruga, uljno amortizovanje | |
Oslanjanje nazad | Lančani tip, opruga, uljno amortizovanje | |
Kočnice napred | Dupli disk | |
Kočnice nazad | Disk | |
Pneumatik napred | 120/70ZR17M/C (58W), bez unutrašnje gume | |
Pneumatik nazad | 190/50ZR17M/C (73W), bez unutrašnje gume | |
Zapremnina rezervoara | 190l l |