GSX-8TT

Retro stil, moderna tehnologija.

Cena: 10.900€
Način finansiranja: Plati 3.270€ i vozi GSX-8T za 112€ mesečno!

Suzuki GSX-8TT nije samo motocikl – to je pokretna kapsula vremena, sa modernim srcem. Spoj istorijskog šarma i najnovijih tehnologija nudi autentičan izgled, snažne performanse i vrhunsko iskustvo u vožnji. GSX-8TT je stvoren za vozače koji žele jedinstven spoj nostalgije i napredne dinamike – na svakom kilometru.

Bike body
776 cm³
Kubikaža
82.9 Ks
Snaga
203 kg
Težina

MOTOR

Vrhunska ravnoteža snage i sofisticiranosti.

Srce GSX-8TT je isti napredno razvijen paralelni dvocilindrični DOHC motor zapremine 776 cm³, kao i kod modela GSX-8T – ali upakovan u stil sa dodatnim trkačkim akcentima i aerodinamičnim elementima.

Radilica pod uglom od 270 stepeni
Ova konfiguracija stvara osećaj sličan V-twin motorima (kao što je SV650), obezbeđujući pulsirajući karakter rada, bolji obrtni moment na niskim obrtajima i preciznije povezivanje sa motociklom.

Suzuki Cross Balancer system
Revolucionarni balanserski sistem – prvi takve vrste u serijskoj proizvodnji – koristi dva kontra tega, raspoređena pod uglovima od 90°, što značajno smanjuje vibracije i doprinosi kompaktnosti i manjoj težini motora.

Elektronski sistem gasa (Ride-by-wire)
Obezbeđuje preciznu kontrolu gasa bez fizičke veze između ruke vozača i leptira gasa. Pruža izuzetno linearan i prirodan odziv.

Usisni sistem sa automatskom kontrolom protoka vazduha
Aktivno upravlja vazduhom u sistemu hlađenja motora radi stabilnog praznog hoda, posebno korisnog u hladnim uslovima.

2-u-1 izduvni sistem
Kompaktan, sa integrisanim dvostepenim katalizatorom izduvnog sistema – efikasno smanjuje emisiju izduvnih gasova i ispunjava strogi Euro 5+ standard.

Suzuki Clutch Assist System (SCAS)
Povećava progresivnost kvačila i smanjuje napor pri rukovanju. Takođe, pri agresivnom spuštanju stepena prenosa, sprečava blokiranje zadnjeg točka.

Šestostepeni menjač
Uz podršku Quick Shift sistema, omogućava glatke i brze promene brzina uz osećaj preciznosti i povezanosti s motociklom.


Šasija

Trkačka inspiracija, svakodnevna kontrola.

GSX-8TT je oslonjen na istu vrhunsku šasijsku platformu kao i GSX-8T, uz dodatne stilske i aerodinamične komponente koje naglašavaju sportski karakter.

Okvir
Čelični okvir nove generacije pruža optimalan balans između torzione krutosti i fleksibilnosti. Oblik i dimenzije rama omogućavaju vozaču prirodan, siguran položaj i dobar osećaj u krivinama.

Prednje ogibljenje – KYB USD viljuška (upside-down)
Obrnuta viljuška visokih performansi nudi odličnu amortizaciju i upravljivost. Precizno podešena za balans između udobnosti i sportskog karaktera.

Zadnje ogibljenje – KYB mono-amortizer
Podesiva suspenzija omogućava personalizaciju u zavisnosti od opterećenja ili stila vožnje. Oslanjanje na motocikl doprinosi progresivnijem odzivu i većoj stabilnosti.

Kočnice:

  • Prednje: Dvostruki ventilirani diskovi ø310 mm sa radijalno montiranim četvoroklipnim čeljustima – vrhunski kočioni učinak i izuzetna doza kontrole.

  • Zadnje: Jednodisk sistem uz standardni ABS.

Točkovi
Liveni aluminijumski točkovi specijalnog dizajna ne samo da smanjuju ukupnu masu motocikla već vizuelno doprinose njegovom sportskom identitetu.

Pneumatici
Dunlop SPORTMAX Roadsport 2 – specijalno razvijeni za kombinaciju sportskog prijanjanja i dugotrajnosti. Prilagođeni karakteristikama šasije GSX-8T.

Viljuška
Aluminijumska, lagana i torziono čvrsta, pruža stabilnost pri ubrzanjima i skretanjima, uz minimizovanje vibracija i uvijanja.

Upravljač
Konusni aluminijumski korman nudi uspravniji i komforniji položaj s kojim vozač ima veću kontrolu i sigurnost pri urbanim i touring vožnjama.

Rezervoar za gorivo

Posebno dizajniran rezervoar zapremine 16,5 litara kombinuje klasičan oblik sa ergonomskom pozicijom za vozača, obezbeđujući udobnost i slobodu kretanja tokom dužih vožnji.

Sklopivo sedište

Inspirisano stilom iz prošlih decenija, ali modernizovano visokotehnološkim materijalima. Sedište sa jastučićima visoke gustine pruža vrhunsku udobnost, uz oblik koji omogućava lak pristup zemlji i veću pokretljivost.

Izduvni sistem

Kratak izduvni sistem sa dvostepenim katalizatorom zadovoljava Euro 5+ standarde. Poklopac izduvnog lonca izrađen je od nerđajućeg čelika, doprinosi vizuelnoj privlačnosti i naglašava mehanički karakter motocikla.


Tehnologija

Tehnički podaci

MOTOR
Tip 4-taktni, 2-cilindrični, vodom hlađen, DOHC
Kubikaža 776
Prečnik x hod 84.0 mm x 70.0 mm
Menjač 6-stepeni konstantni prenos
Snaga motora 82.9 Ks
Obrtni moment 78 Nm
Veličina i osnovni podaci
Ukupna dužina 2.115 mm
Ukupna širina 775 mm
Ukupna visina 1.105 mm
Međuosovinski razmak 1.465 mm
Udaljenost podloge 145 mm
Ukupna masa 203 kg
Visina sedišta 810 mm
Oslanjanje napred Obrnuta teleskopska, spiralna opruga, uljem amortizovanje
Oslanjanje nazad Lančani tip, opruga, uljno amortizovanje
Kočnice napred Dvostruki disk
Kočnice nazad Disk
Pneumatik napred 120/70ZR17M/C
Pneumatik nazad 180/55ZR17M/C
Zapremnina rezervoara 16.5 l
`

Video