DR-Z4SM

Tvoje ULICE. Tvoje IGRALIŠTE.

Cena: 9.190€
Način finansiranja: Plati 2.757€ i vozi DR-Z4SM za 94€ mesečno!

Doživi vožnju koja budi adrenalin i izmamljuje osmeh.
Suzuki DR-Z4SM je stvoren za one koji žele više od svakodnevice – za vozače koji žele da osete grad, da savladaju svaku krivinu, da dominiraju supermoto stazama ili jednostavno ponovo zavole vožnju do posla.

Lagan, okretan i snažan – DR-Z4SM kombinuje trkačku genetiku sa urbanom funkcionalnošću.Njegov pouzdan i snažan četvorotaktni DOHC motor zapremine 398 cm³ isporučuje momentalni odziv i snagu, dok precizno podešeno vešanje i supermoto točkovi garantuju da svaka ulica postane vaša staza.

Bike body
398 cm³
Kubikaža
38ks/28kw
Snaga
154 kg
Težina

MOTOR

Nova generacija snage i efikasnosti – spremna za sve terene. Pouzdani DOHC motor (398 cm³)
Proveren i unapređen četvorotaktni agregat sa vodenim hlađenjem nudi više obrtnog momenta, bolje sagorevanje i manju potrošnju. Usaglašen sa najnovijim ekološkim normama (Euro 5+), zahtevima OBD II, kao i najnovijim propisima koji se odnose na buku, motor je optimizovan za snagu, odziv i dugovečnost.

  • Dve iridijumske svećice po cilindru za bolje sagorevanje, ujednačen rad i nižu potrošnju.
  • Elektronski gas (Ride-by-Wire) precizno upravlja ubrizgavanjem i odzivom – za veću kontrolu i manji utrošak goriva.
  • Lagani titanijumski usisni ventili i natrijumom punjeni izduvni ventili doprinose većoj termičkoj i mehaničkoj efikasnosti.
  • Novi profili bregaste osovine – više podizanje usisnih ventila, bolje punjenje cilindra, veća snaga.

Inženjerska optimizacija:

  • Nova glava cilindra i komora za sagorevanje daju više snage pri niskim i visokim obrtajima.
  • Smanjeni mehanički gubici (do 20%) zahvaljujući novom klipu i radilici – tiši, mirniji rad i bolja ekonomičnost.
  • Veliki hladnjak sa pojačanim ventilatorom za stabilno hlađenje i dugotrajan rad motora čak i u ekstremnim uslovima.
Emisije i konstrukcija:
  • Dvostepeni katalizator zadovoljava najstrože emisijske norme (Euro 5+).
  • Novi dizajn izduvne grane sa dvostrukim zidom štiti vozača od toplote i doprinosi laganoj estetici motocikla.
Još više prednosti:
  • Sistem sa suvim karterom (preuzet iz DR-Z400S) omogućava veliki klirens i niže težište – idealno za off-road.
  • Unapređeni usisni filter vazduha optimizuje protok i povećava obrtni moment pri niskim obrtajima.
Suzuki Clutch Assist System (SCAS) Napredni sistem kvačila pruža lakši pritisak ručice i bolje ponašanje pri prebacivanju brzina:
  • Manje zamora leve ruke
  • Lakše usporavanje
  • Stabilniji prenos snage pri ubrzanju
Suzuki Composite Electrochemical Material (SCEM) – su cilindri visoke izdržljivosti, koji imaju manje trenje i poboljšanu toplotnu provodljivost. Pružaju veću trajnost, lakši su i poboljšavaju efikasnost motora.


Šasija

DR-Z4SM preuzima dinamičnu osnovu modela DR-Z400S, ali uz unapređenu šasiju koja donosi superiornu stabilnost, odziv i udobnost – kako na asfaltu, tako i van njega.

Okvir i konstrukcija

  • Novi čelični ram izrađen od čeličnih cevi kombinuje čvrstinu i fleksibilnost, omogućavajući upravljivost na tehnički zahtevnim stazama i efikasno upijanje neravnina, čime se smanjuje zamor vozača tokom duže vožnje.
  • Lagane aluminijumske šine sedišta obezbeđuju dodatnu čvrstinu i sigurnost čak i pri vožnji po zahtevnim terenima.
  • Aluminijumska viljuška posebnog oblika optimizuje praćenje i rad zadnjeg vešanja, doprinoseći glatkoj i stabilnoj vožnji.

Oslanjanje

  • Podesivo KYB oslanjanje obrnute prednje viljuške (280 mm hoda) i zadnje oslanjanje sa hodom od 296 mm omogućavaju precizno upravljanje i stabilnost, čak i pri agresivnoj vožnji van puta.
  • Višestruka podešavanja kompresije i povratnog prigušenja za maksimalno prilagođavanje različitim stilovima i terenima.
  • Široki oslonci za noge daju stabilnost i sigurnost – bilo da stojite ili sedite u off-road režimu.

Točkovi i pneumatici

  • Prednji točak i zadnji točak, od 17 inča, omogućavaju precizno upravljanje i agilnost karakterističnu za supermoto stil vožnje.
  • Točkovi su opremljeni žičanim žbicama , koje su lagane, ali izuzetno izdržljive, idealne za kombinaciju vožnje po asfaltu i sporadične izlete van utabanih staza.
  • Gume su specijalno dizajnirane za supermoto upotrebu, sa profilom koji pruža izvanredno prianjanje i stabilnost pri visokim brzinama i u oštrim krivinama.
  • Prednja guma dimenzija 120/70-17 i zadnja guma dimenzija 150/60-17 pružaju optimalnu površinu kontakta sa podlogom, omogućavajući sigurnu kontrolu i brz odziv upravljanja.

Kočnice i kontrola

  • Disk kočnice: 310 mm napred, 240 mm pozadi – obezbeđuju snažno i kontrolisano zaustavljanje. Aksijalno montirane čeljusti su izabrane zbog stabilnosti u vožnji po neravnim podlogama.
  • ABS jedinica kompanije Bosch: kompaktna i lagana, za brzo reagovanje i okretnu upravljivost.
  • Mogućnost isključenja ABS-a (zadnji točak) pruža dodatnu kontrolu u zahtevnim off-road uslovima.

Ergonomija i udobnost

DR-Z4SM zadržava agilni položaj vožnje modela DR-Z400SM, uz dodatnu optimizaciju za neutralno ponašanje karoserije i maksimalnu ergonomiju – bilo u gradskoj vožnji, bilo na zahtevnim stazama.
  • Ergonomski oblikovano, izdržljivo sedište sa optimizovanom širinom – za veću udobnost i sigurnost pri promenama položaja tela.
  • Uspravan položaj vožnje razvijen po savremenim standardima, pruža odličnu preglednost, ravnotežu i udobnost.
  • Konusne aluminijumske komande sa polu-vafl rukohvatima obezbeđuju siguran hvat i umanjuju vibracije, poboljšavajući upravljanje i komfor.

Detalji koji znače

  • Aluminijumski donji štitnik motora – funkcionalna zaštita i robustan izgled.
  • Lagani rezervoar zapremine 8,7L – idealan balans između dometa i mase.
  • Čvrsti retrovizori sa paralelogramskim dizajnom – manje vibracija, više stila.
  • Nova kutija za alat sa bravicom pomerena u stranu – za bolju pristupačnost i praktičnost.


Tehnologija

Pametni sistemi koji prate vašu vožnju – bilo gde.

DR-Z4SM je opremljen naprednim elektronskim sistemima razvijenim da vam omoguće potpunu kontrolu, veću sigurnost i samopouzdanje u svim uslovima – bilo na asfaltu ili terenu.

Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.)

Kompletan paket elektronskih sistema koji optimizuju performanse prema vašim vozačkim navikama i uslovima naputu.

Suzuki Drive Mode Selector (SDMS)

Vozač može birati između tri režima vožnje, koji menjaju karakteristike snage i odziva na gas:

  • Režim A (Aktivan) – Brz, direktan odziv gasa za maksimalne performanse i agresivnu vožnju.
  • Režim B (Balansiran) – Skladan, linearan i uravnotežen odziv za svakodnevnu vožnju
  • Režim C (Kontrolisan) – Blag odziv i ublažen obrtni moment – idealno za klizave i zahtevne površine ili početnike.


Suzuki sistem kontrole proklizavanja (STCS)

Napredna kontrola proklizavanja koristi više senzora (položaj gasa, menjača, brzina točkova) kako bi prepoznala gubitak trakcije. Sistem brzo reaguje smanjenjem snage motora, pružajući sigurnost i manje napora tokom vožnje.

  • Režim 1 – za suve puteve
  • Režim 2 – za mokre i klizave površine
  • Režim G (režim za šljunkovite puteve) – omogućava kontrolisano proklizavanje zadnjeg točka, zadržavajući stabilnost i konzistentnu snagu
    Sistem se može potpuno isključiti za punu off-road slobodu.
*Napomena: STCS ne zamenjuje pažljivu vožnju – naročito u krivinama ili pri kočenju.

Sistem protiv blokiranja točkova (ABS)

Elektronski kontrolisan ABS sistem pomaže u održavanju stabilnosti prilikom kočenja, prati brzinu točkova i prilagođava kočionu silu dostupnom prianjanju.

  • Sprečava blokiranje točkova pri naglim promenama podloga i pri naglom kočenju.
  • Mogućnost isključivanja zadnjeg ABS-a – za veći osećaj kontrole na terenu.
  • Potpuno isključivanje ABS-a (prednji + zadnji) – za napredne vozače i ekstremne uslove.
ABS ne skraćuje zaustavni put i ne sprečava gubitak prianjanja u krivinama.

Režimi isključenja ABS-a

  • Isključenje zadnjeg ABS-a – omogućava bolju kontrolu i veći osećaj pri vožnji po šljunku i neasfaltiranim terenima.
  • Isključenje prednjeg i zadnjeg ABS-a – omogućava potpunu prilagodbu terenskoj vožnji, kada vozač želi punu mehaničku kontrolu nad kočenjem.


Elektronski gas (Ride-by-Wire)

Elektronski kontrolisan sistem gasa precizno prenosi vaše komande. Rezultat je direktniji odziv na komande i upravljivost pri malim brzinama, fleksibilnost u podešavanju slobodnog hoda gasa i mogućnost integracije naprednih funkcija poput SDMS i kontrole proklizavanja.

Suzuki Easy Start sistem

Za razliku od klasičnog sistema, pokretanje motora zahteva samo jedan kratak pritisak na dugme – bez držanja i bez potrebe za pritiskanjem kvačila kada je menjač u neutralu.

LED svetlosna grupa

  • Projektorski LED far – kompaktan, izdržljiv i jak snop
  • LED pokazivači pravca sa integrisanim pozicionim svetlima
  • LED zadnje svetlo i osvetljenje registarske tablice
LCD instrument tabla

  • Lagana, kompaktna i izuzetno čitljiva u svim uslovima
  • Prikazuje ključne informacije u realnom vremenu
  • Obaveštava o podešenjima sistema (modovi, kontrola proklizavanja itd.)
Pametni prekidači

Ergonomski raspoređeni prekidači na upravljaču omogućavaju lako podešavanje svih elektronskih sistema dok ostajete fokusirani na vožnju, pomoću komandi:

  • MODE
  • UP/DOWN

Tehnički podaci

MOTOR
Tip 4-taktni, 4-cilindrični, vodom hlađen, DOHC
Kubikaža 398
Prečnik x hod 90 mm x 62.6 mm
Menjač 5-stepeni konstantni prenos
Snaga motora 38ks/28kw
Obrtni moment 37Nm
Veličina i osnovni podaci
Ukupna dužina 2.195 mm
Ukupna širina 885 mm
Ukupna visina 1.190 mm
Međuosovinski razmak 1.490 mm
Udaljenost podloge 260 mm
Ukupna masa 154 kg
Visina sedišta 890 mm
Oslanjanje napred Obrnuta teleskopska, spiralna opruga, uljem amortizovanje
Oslanjanje nazad Lančani tip, opruga, uljno amortizovanje
Kočnice napred Disk
Kočnice nazad Disk
Pneumatik napred 120/70R17M/C 58H
Pneumatik nazad 140/70R17M/C 66H
Zapremnina rezervoara 8.7 l
`

Video