DR-Z4S

Ready 4 Anything

Cena: 9.190€
Način finansiranja: Plati 2.757€ i vozi DR-Z4S za 94€ mesečno!

DR-Z4S je spreman za sve – bilo da vozite gradom, šumskim stazama ili otvorenim terenima. Snažan, agilan i tehnološki napredan, ovaj motocikl je idealan saputnik za svakodnevne izazove i avanture van puta.
Gde god da krenete – asfalt, šumske staze ili makadam – DR-Z4S vas prati sa lakoćom i sigurnošću. Kombinujući savremeni dizajn, naprednu tehnologiju i pouzdane performanse, ovaj sportski motocikl stvoren je za one koji traže slobodu bez ograničenja.

Bike body
398 cm³
Kubikaža
38ks/28kw
Snaga
151 kg
Težina

MOTOR

Nova generacija snage i efikasnosti – spremna za sve terene.

Pouzdani DOHC motor (398 cm³)
Proveren i unapređen četvorotaktni agregat sa vodenim hlađenjem nudi više obrtnog momenta, bolje sagorevanje i manju potrošnju. Usaglašen sa najnovijim ekološkim normama (Euro 5+), zahtevima OBD II, kao i najnovijim propisima koji se odnose na buku, motor je optimizovan za snagu, odziv i dugovečnost.

  • Dve iridijumske svećice po cilindru za bolje sagorevanje, ujednačen rad i nižu potrošnju.
  • Elektronski gas (Ride-by-Wire) precizno upravlja ubrizgavanjem i odzivom – za veću kontrolu i manji utrošak goriva.
  • Lagani titanijumski usisni ventili i natrijumom punjeni izduvni ventili doprinose većoj termičkoj i mehaničkoj efikasnosti.
  • Novi profili bregaste osovine – više podizanje usisnih ventila, bolje punjenje cilindra, veća snaga.

Inženjerska optimizacija:

  • Nova glava cilindra i komora za sagorevanje daju više snage pri niskim i visokim obrtajima.
  • Smanjeni mehanički gubici (do 20%) zahvaljujući novom klipu i radilici – tiši, mirniji rad i bolja ekonomičnost.
  • Veliki hladnjak sa pojačanim ventilatorom za stabilno hlađenje i dugotrajan rad motora čak i u ekstremnim uslovima.

Emisije i konstrukcija:

  • Dvostepeni katalizator zadovoljava najstrože emisijske norme (Euro 5+).
  • Novi dizajn izduvne grane sa dvostrukim zidom štiti vozača od toplote i doprinosi laganoj estetici motocikla.

Još više prednosti:

  • Sistem sa suvim karterom (preuzet iz DR-Z400S) omogućava veliki klirens i niže težište – idealno za off-road.
  • Unapređeni usisni filter vazduha optimizuje protok i povećava obrtni moment pri niskim obrtajima.

Suzuki Clutch Assist System (SCAS) Napredni sistem kvačila pruža lakši pritisak ručice i bolje ponašanje pri prebacivanju brzina:

  • Manje zamora leve ruke
  • Lakše usporavanje
  • Stabilniji prenos snage pri ubrzanju

Suzuki Composite Electrochemical Material (SCEM) – su cilindri visoke izdržljivosti, koji imaju manje trenje i poboljšanu toplotnu provodljivost. Pružaju veću trajnost, lakši su i poboljšavaju efikasnost motora.

  • Manje zamora leve ruke
  • Lakše usporavanje
  • Stabilniji prenos snage pri ubrzanju


Šasija

Stabilnost, kontrola i udobnost – za svaku avanturu.
DR-Z4S nasledio je upravljivost legendarnog DR-Z400S, ali uz novorazvijeni ram koji donosi još veću stabilnost na zahtevnim terenima i bolji odziv u vožnji.

Okvir i konstrukcija

  • Novi čelični ram obezbeđuje optimalnu krutost, fleksibilnost i apsorpciju udaraca – idealan za šumske staze i neravan teren.
  • Aluminijumske šine sedišta pružaju čvrstu potporu bez dodavanja težine.
  • Aluminijumska viljuška poboljšava kontakt sa podlogom i odziv zadnjeg vešanja.

Oslanjanje

  • Podesivo KYB oslanjanje obrnute prednje viljuške (280 mm hoda) i zadnje oslanjanje sa hodom od 296 mm omogućavaju precizno upravljanje i stabilnost, čak i pri agresivnoj vožnji van puta.
  • Višestruka podešavanja kompresije i povratnog prigušenja za maksimalno prilagođavanje različitim stilovima i terenima.
  • Široki oslonci za noge daju stabilnost i sigurnost – bilo da stojite ili sedite u off-road režimu.

Točkovi i pneumatici

  • 21" prednji i 18" zadnji točak sa žičanim žbicama, opremljeni IRC GP-410 gumama sa specijalnom unutrašnjom strukturom za DR-Z4S.
  • Debeli centralni blokovi gume obezbeđuju odlično prianjanje i kontrolu na svim podlogama.

Kočnice i kontrola

  • Disk kočnice: 270 mm napred, 240 mm pozadi – sa aksijalno montiranim čeljustima koje umanjuju vibracije.
  • ABS jedinica kompanije Bosch: kompaktna i lagana, za brzo reagovanje i okretnu upravljivost.
  • Mogućnost isključenja ABS-a (prednji i/ili zadnji točak) pruža dodatnu kontrolu u zahtevnim off-road uslovima.

Ergonomija i udobnost

  • Ergonomski oblikovano, izdržljivo sedište sa optimizovanom širinom – za veću udobnost i sigurnost pri promenama položaja tela.
  • Uspravan položaj vožnje razvijen po savremenim standardima, pruža odličnu preglednost, ravnotežu i udobnost.
  • Konusne aluminijumske ručke sa polu-vafl rukohvatima apsorbuju udarce i smanjuju zamor.

Detalji koji znače

  • Aluminijumski donji štitnik motora – funkcionalna zaštita i robustan izgled.
  • Lagani rezervoar zapremine 8,7L – idealan balans između dometa i mase.
  • Čvrsti retrovizori sa paralelogramskim dizajnom – manje vibracija, više stila.
  • Nova kutija za alat sa bravicom pomerena u stranu – za bolju pristupačnost i praktičnost.


Tehnologija

Pametni sistemi koji prate vašu vožnju - bilo gde.

DR-Z4S je opremljen naprednim elektronskim sistemima razvijenim da vam omoguće potpunu kontrolu, veću sigurnost i samopouzdanje u svim uslovima – bilo na asfaltu ili terenu.

Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.)

Kompletan paket elektronskih sistema koji optimizuju performanse prema vašim vozačkim navikama i uslovima naputu.

Suzuki Drive Mode Selector (SDMS)

Vozač može birati između tri režima vožnje, koji menjaju karakteristike snage i odziva na gas:

  • Režim A (Aktivan) – Brz, direktan odziv gasa za maksimalne performanse i agresivnu vožnju.
  • Režim B (Balansiran) – Skladan, linearan i uravnotežen odziv za svakodnevnu vožnju
  • Režim C (Kontrolisan) – Blag odziv i ublažen obrtni moment – idealno za klizave i zahtevne površine ili početnike.


Suzuki sistem kontrole proklizavanja (STCS)

Napredna kontrola proklizavanja koristi više senzora (položaj gasa, menjača, brzina točkova) kako bi prepoznala gubitak trakcije. Sistem brzo reaguje smanjenjem snage motora, pružajući sigurnost i manje napora tokom vožnje.

  • Režim 1 – za suve puteve
  • Režim 2 – za mokre i klizave površine
  • Režim G (režim za šljunkovite puteve) – omogućava kontrolisano proklizavanje zadnjeg točka, zadržavajući stabilnost i konzistentnu snagu
    Sistem se može potpuno isključiti za punu off-road slobodu.
*Napomena: STCS ne zamenjuje pažljivu vožnju – naročito u krivinama ili pri kočenju.

Sistem protiv blokiranja točkova (ABS)

Elektronski kontrolisan ABS sistem pomaže u održavanju stabilnosti prilikom kočenja, prati brzinu točkova i prilagođava kočionu silu dostupnom prianjanju.

  • Sprečava blokiranje točkova pri naglim promenama podloga i pri naglom kočenju.
  • Mogućnost isključivanja zadnjeg ABS-a – za veći osećaj kontrole na terenu.
  • Potpuno isključivanje ABS-a (prednji + zadnji) – za napredne vozače i ekstremne uslove.
ABS ne skraćuje zaustavni put i ne sprečava gubitak prianjanja u krivinama.

Režimi isključenja ABS-a

  • Isključenje zadnjeg ABS-a – omogućava bolju kontrolu i veći osećaj pri vožnji po šljunku i neasfaltiranim terenima.
  • Isključenje prednjeg i zadnjeg ABS-a – omogućava potpunu prilagodbu terenskoj vožnji, kada vozač želi punu mehaničku kontrolu nad kočenjem.


Elektronski gas (Ride-by-Wire)

Elektronski kontrolisan sistem gasa precizno prenosi vaše komande. Rezultat je direktniji odziv na komande i upravljivost pri malim brzinama, fleksibilnost u podešavanju slobodnog hoda gasa i mogućnost integracije naprednih funkcija poput SDMS i kontrole proklizavanja.

Suzuki Easy Start sistem

Za razliku od klasičnog sistema, pokretanje motora zahteva samo jedan kratak pritisak na dugme – bez držanja i bez potrebe za pritiskanjem kvačila kada je menjač u neutralu.

LED svetlosna grupa

  • Projektorski LED far – kompaktan, izdržljiv i jak snop
  • LED pokazivači pravca sa integrisanim pozicionim svetlima
  • LED zadnje svetlo i osvetljenje registarske tablice
LCD instrument tabla

  • Lagana, kompaktna i izuzetno čitljiva u svim uslovima
  • Prikazuje ključne informacije u realnom vremenu
  • Obaveštava o podešenjima sistema (modovi, kontrola proklizavanja itd.)
Pametni prekidači

Ergonomski raspoređeni prekidači na upravljaču omogućavaju lako podešavanje svih elektronskih sistema dok ostajete fokusirani na vožnju, pomoću komandi:

  • MODE
  • UP/DOWN

Tehnički podaci

MOTOR
Tip 4-taktni, 4-cilindrični, vodom hlađen, DOHC
Kubikaža 398
Prečnik x hod 90 mm x 62.6 mm
Menjač 5-stepeni konstantni prenos
Snaga motora 38ks/28kw
Obrtni moment 37Nm
Veličina i osnovni podaci
Ukupna dužina 2.270 mm
Ukupna širina 885 mm
Ukupna visina 1.230 mm
Međuosovinski razmak 1.490 mm
Udaljenost podloge 300 mm
Ukupna masa 151 kg
Visina sedišta 920 mm
Oslanjanje napred Obrnuta teleskopska, spiralna opruga, uljem amortizovanje
Oslanjanje nazad Lančani tip, opruga, uljno amortizovanje
Kočnice napred Disk
Kočnice nazad Disk
Pneumatik napred 80/100-21M/C 51P
Pneumatik nazad 120/80-18M/C 62P
Zapremnina rezervoara 8.7 l
`

Video