GSX-R1000R
Od svog prvog pojavljivanja, GSX-R je postavio standarde u svetu sportskih motocikala. Tokom četiri decenije postojanja, svaki novi model iz GSX-R porodice nosio je jasnu poruku: brzina, preciznost i kontrola.
GSX-R1000R je kruna tog razvoja. Motocikl razvijen iz direktnog trkačkog iskustva, konstruisan da dominira stazom, ali sa tehnologijom i pouzdanošću koja ga čini savršenim i za svakodnevnu vožnju.
Suzukijevi inženjeri su svaki deo ovog modela, od motora, preko šasije, do elektronike, temeljno optimizovali kako bi isporučili beskompromisnu kombinaciju ubrzanja, upravljanja i kočenja.
Specijalna edicija za 40. godišnjicu GSX-R serije dostupna je u atraktivnim bojama i sa prepoznatljivom grafikom koja kombinuje istorijske elemente i moderan trkački stil.
GSX-R1000R je simbol Suzukijevog trkačkog duha i posvećenosti inovacijama – motocikl za istinske ljubitelje performansi.
Snaga koja ostavlja bez daha
Ispod agresivnog oklopa nalazi se četvorotaktni, DOHC redni četvorocilindrični motor zapremine 999,8 cm³ – najsnažniji motor ikada ugrađen u GSX-R motocikl. Kombinacijom trkačkih tehnologija i pametnog inženjeringa, ovaj agregat nudi izuzetno ubrzanje, brz odziv na gas i nenadmašne performanse pri visokim obrtajima.
SR-VVT (Suzuki Racing-Variable Valve Timing)
Centrifugalno upravljani sistem smešten u lančanik usisne bregaste osovine, omogućava dodatnu snagu u višem režimu obrtaja, bez gubitaka u nižem.
Povećana kompresija sa 13,2:1 na 13,8:1 zahvaljujući redizajniranim klipovima i većem prečniku ventila.
Suzuki Racing Finger Follower ventili omogućavaju veće obrtaje i precizniju kontrolu.
Novi dizajn radilice i kartera sa većim cevima – spremni za ekstremna trkačka opterećenja.
Elektronski sistem gasa (Ride-by-wire)
Obezbeđuje preciznu kontrolu gasa bez fizičke veze između ruke vozača i leptira gasa. Pruža izuzetno linearan i prirodan odziv
Šestostepeni menjač
Konstruisan tako da pruži brzo, precizno i glatko menjanje stepeni prenosa, bilo da se nalazite na trkačkoj stazi ili u gradskoj vožnji. Ključna prednost ovog menjača je dvosmerni quick shifter, koji omogućava promenu brzina bez korišćenja kvačila ili zatvaranja gasa, i pri ubrzanju i pri usporavanju.
Izduvni sistem od titanijuma sa prigušivačem manjih dimenzija, smanjuje težinu i poboljšava centralizaciju mase.
Ovo je motor koji ne samo da donosi snagu – već je osmišljen da je isporuči tačno kada i kako vam je potrebna.
Lagani okvir, trkačka stabilnost
GSX-R1000R koristi kompaktnu i čvrstu aluminijumsku šasiju sa dva nosača, projektovanu da kombinuje krutost sa upravljivošću, kako na stazi, tako i na putu. Težina je svedena na minimum, a raspored masa optimizovan za maksimalnu kontrolu.
Prednje oslanjanje - Balance Free Front (BFF) donosi superiorno upijanje neravnina i stabilnost u najzahtevnijim uslovima.
Zadnje oslanjanje - BFRC amortizer koristi sličnu tehnologiju kao prednja viljuška, omogućavajući preciznu trakciju i kontrolu.
Zadnji podram od kvadratnih aluminijumskih cevi obezbeđuje krutost uz minimalnu težinu.
Aerodinamički krilci na bočnim stranama prednjeg dela motocikla povećavaju silu potiska i stabilnost pri velikim brzinama.
Točkovi od livenog aluminijuma sa Bridgestone RS11 pneumaticima pružaju izvrsno prianjanje i upravljivost.
Kočni sistem sa Brembo monoblok, prednji diskovi ø320 mm i zadnji diskovi ø220 mm, pružaju izuzetnu i doslednu snagu zaustavljanja.
Rezervoar za gorivo posebno je oblikovan tako da se vozač prirodno uklopi u konture motocikla, posebno pri ležanju u pravcima na trkačkoj stazi. Tank je usmeren i sužen kako bi omogućio bolje prijanjanje kolenima i bolju aerodinamiku. Uz zapreminu od 16 litara i efikasnu potrošnju u realnim uslovima, omogućava produžene sesije bez prekida.
Izduvni sistem uključuje tanji novi dizajn prigušivača, zadovoljava Euro 5+ standarde. Poklopac izduvnog lonca izrađen je od nerđajućeg čelika, doprinosi vizuelnoj privlačnosti i naglašava mehanički karakter motocikla.
Svaki deo šasije projektovan je tako da vozaču ulije poverenje – bilo da ulazi u oštru krivinu ili se spušta niz pravac pri maksimalnoj brzini.
Pametna snaga. Potpuna kontrola.
GSX-R1000R dolazi sa paketom naprednih elektronskih sistema SIRS (Suzuki Intelligent Ride System) koji omogućava vozaču da maksimalno iskoristi potencijal motocikla, bez obzira na uslove puta ili nivo iskustva.
Suzuki Drive Mode Selector (SDMS) – tri režima vožnje koji podešavaju odziv gasa i isporuku snage.
Suzuki Traction Control System (STCS) – sa više nivoa kontrole proklizavanja, uključuje i launch control, anti-wheelie i kontrolu obrtnog momenta.
Quick Shifter – omogućava menjanje brzina gore i dole bez kvačila i bez prekida snage.
Motion Track Brake System – ABS koji reaguje i tokom nagiba u krivinama, pružajući sigurnije kočenje.
Slope Dependent Control – sistem koji stabilizuje motocikl pri kočenju nizbrdo, sprečavajući podizanje zadnjeg točka.
Easy Start & Low RPM Assist – olakšavaju pokretanje i kretanje iz mesta, čak i za manje iskusne vozače.
Bočni usisnici vazduha Suzuki Ram Air Direct(SRAD)- oblikovani su kako bi smanjili otpor vazduha i povećali aerodinamičku efikasnost.
Titanijumski prigušivač i minimalistički zadnji kraj dodatno naglašavaju sportsku notu.
LED prednje svetlo- usko I kompaktno, sa visokim osvetljenjem, doprinosi oštrom dizajnu prednjeg dela.
LED stop svetlo- ima vertikalni raspored koji doprinosi oštrom, tankom dizajnu zadnjeg dela.
LED pokazivači pravca- oštri, čisti, svetli i jarki, ističu visokoperformansni dizajn.
LCD multifunkcionalna instrument tabla– moderna, pregledna i fokusirana na ono što vam je važno u vožnji. –
Litijum-jonska baterija- je lakša, kompaktnija i pruža stabilniji napon pod opterećenjem.
GSX-R1000R ne nudi samo snagu, već i inteligentne sisteme koji tu snagu pretvaraju u kontrolisanu dominaciju.
MOTOR | ||
---|---|---|
Tip | 4-taktni, 2-cilindrični, vodom hlađen, DOHC | |
Kubikaža | 999.8 | |
Prečnik x hod | 76.0 mm x 55.1 mm | |
Menjač | 6-stepeni konstantni prenos | |
Snaga motora | 48.6kW / 202Ks | |
Obrtni moment | 117.6Nm | |
Veličina i osnovni podaci | ||
Ukupna dužina | 2.075 mm | |
Ukupna širina | 705 mm | |
Ukupna visina | 1.145 mm | |
Međuosovinski razmak | 1.420 mm | |
Udaljenost podloge | 130 mm | |
Ukupna masa | 203 kg | |
Visina sedišta | 825 mm | |
Oslanjanje napred | Obrnuta teleskopska, spiralna opruga, uljem amortizovanje | |
Oslanjanje nazad | Lančani tip, opruga, uljno amortizovanje | |
Kočnice napred | Dvostruki disk | |
Kočnice nazad | Disk | |
Pneumatik napred | 120/70ZR17M/C | |
Pneumatik nazad | 190/55ZR17M/C | |
Zapremnina rezervoara | 16 l |