Niko kao Jimny!
Postoje mesta na svetu do kojih se može stići samo kompaktnim terencem Jimny..
Savladajte blatnjave jame, manevrišite kroz gustu šumu, osvojite ogromne stene, spustite se niz strme staze… Ali, uverite se da je praktičan je i snalažljiv i u gradskoj vožnji.
Vlasnici ovog malog off-roud vozila su oni koji znaju šta je prava izdržljivost.
Ako delite njegov duh, Jimny će vam pomoći da dosegnete nove granice!
MOTOR | 1.5L VVT 4WD - 5MT |
1.5L VVT 4WD - 4AT |
---|---|---|
Vrsta motora | Benzin VVT | Benzin VVT |
Tip motora | K15B | K15B |
Distribucija goriva | Multi-point ubrizgavanje | Multi-point ubrizgavanje |
Broj cilindra | 4 | 4 |
Broj ventila | 16 | 16 |
Zapremina (ccm) | 1462 | 1462 |
Prečnik / hod cilindra (mm) | 74.0x85.0 | 74.0x85.0 |
Stepen kompresije | 10 | 10 |
Max snaga / broj obrtaja kW(KS)/(min) | 75(100) | 75(100) |
Max obrnti moment / broj obrtaja | 130/6.000 | 130/6.000 |
Opis hibrida | - | - |
MASE | ||
Masa praznog vozila (kg) | 1090-1135 | 1090-1135 |
Max dozvoljena masa (kg) | 1435 | 1435 |
Dimenzije | ||
Br. vrata | 3 | 3 |
Dužina (mm) | 3,480 | 3,480 |
Širina (mm) | 1,645 | 1,645 |
Visina (mm) | 1,720 | 1,720 |
Međuosovnisko rastojanje (mm) | 2,250 | 2,250 |
Klirens (mm) | 210 | 210 |
Poluprečnik kruga okretanja (m) | 4,9 | 4,9 |
Zapremina prtljažnika (l) | 85 | 85 |
Dimenzije pneumatika | 195/80 R15 | 195/80 R15 |
Performanse | ||
Maksimalna brzina (km/h) | 145 | 140 |
Ubrzanje 0–100 km/h (s) | / | / |
Potrošnja goriva | ||
U gradu (l/100km) | 7.7 | 8.4 |
Izvan grada (l/100km) | 6.2 | 6.9 |
Prosečno (l/100km) | 6.8 | 7.5 |
Zapremina rezervoara (litara) | 40 | 40 |
Od prve generacije, Jimny je uvek imao krutu, izdržljivu nezavisnu šasiju - čvrst temelj za ozbiljne performanse na terenu. Četiri osnove definišu Suzuki Jimni kao autentičan terenski automobil: nezavisna šasija, skraćeni prepusti, oslanjanje sa spiralnim oprugama i 4WD pogon sa reduktorom i menjačem.
Na vašu komandu, Jimny se prilagođava svakoj situaciji.
U uslovima smanjenog prianjanja točkova za pologu, prebacite polugu reduktora u položaj 4L.
Neka ALLGRIP PRO zadovolji vaš avanturistički duh svojim majstorstvom na terenu i van njega.
Vaš kriterijum je visok: ništa manje od čvrstih osovina pune širine i napred i pozadi, koje pomažu da Jimny postigne vrhunsko prianjanje na različitim površinama. Pogonski mostovi su konstruisani tako da kada jedan točak naiđe na prepreku koja ga odiže, drugi povećava silu na podlogu kako bi povećao prianjanje.
Pomerite istraživanje na otvorenom do krajnjih granica sa velikim uglovima – odlaznim, prilaznim i uglom na „rampi“, ali i visokim odstojanjem od tla (klirensom), koji vam omogućavaju da se Jimny lako bori sa strmim padinama, oštrim padovima i preprekama, bez struganja i oštećenja branika ili podvozja.
Ako dva točka, dijagonalno postavljena , izgube prianjanje na klizavoj površini, LSD kontrola proklizavanja je prilagođena da automatski koči točkove koji klizaju i da vrši preraspodelu obrtnog momenta na druga dva točka čime omogućava da Jimny savlada svaku prepreku.
Pomoć prilikom polaska na uzbrdici funkcioniše čak i na neravnim padinama koje se razlikuju s desne i leve strane, sprečavajući kretanje vozila unazad.
Na nepredvidivim padinama, pritiskom na dugme, sistem za kontrolu spuštanja nizbrdo će automatski aktivirati kočnice i održavati fiksnu brzinu, tako da se možete koncentrisati na upravljanje bez upotrebe papučice kočnice ili kvačila.
Čuvajte sebe i druge!
Bezbednost je prioritet, bilo da vozite kroz divljinu ili putujete kroz grad.
rilikom kretanja, Jimny koristi dva senzora - monokularnu kameru i laserski senzor - da utvrdi da li postoji opasnost od sudara sa vozilom ispred ili pešakom. Nakon što detektuje potencijalni sudar, automobil reaguje u sledeća tri stadijuma:
1. Upozorava vozača zvučnim i vizuelnim signalima.
2. Aktivira kočni sistem kako bi povećao silu kočenja i smanjio vreme odziva.
3. Primenjuje snažno automatsko kočenje, ako se rizik od sudara još više poveća.
Pri brzini od minimalno 40 km/h ili većoj, sistem vrši automatsko prebacivanje prednjih svetala između oborenog i dugog, u zavisnosti od prisustva drugih vozila i osvetljenosti okruženja. Uživajte u bezbednijoj, opuštenijoj i prijatnoj noćnoj vožnji sa ovom funkcijom.
Jimny je opremljen naprednim Suzukijevim sistemom za detekciju, ugrađenim u prednji deo vozila, koji koristi kombinaciju monokularne kamere i lasera. Kombinovanjem monokularne kamere, koja nadzire srednje i velike udaljenosti i prepoznaje takvih elemenata saobraćaja kao što su, recimo, obeleživači traka, i laserskog senzora, koji se ističe u otkrivanju prepreka na malim odstojanjima – čak i u noćnim satima, može se postići vrhunska bezbednost.
Sistem prati saobraćajne znakove i prikazuje ih na ekranu info displeja.