Želite da se izdvojite od drugih?
IGINS se vratio u sasvim novoj formi.
Hrabar i prepoznatljiv stil, u kombinaciji sa urbanom funkcionalnošću, garantuju da ćete biti jedinstveni.
Sada je to takozvani gradski, mikro SUV originalnog dizajna.
Nekonvencionalno oblikovana karoserija je postavljena na novu, laku Suzukijevu mehaničku platformu. Kompaktne dimenzije omogućavaju da prečnik okretanja bude samo 9,4 m, dok visoko odstojanje od tla – od 180 mm, nagoveštava da se novi IGNIS lako „bori“ sa visokim ivičnjacima, ali i sa nekim izazovima prave terenske vožnje.
Vozite ga i učinite svako putovanje avanturom.
MOTOR | 1.2 DUALJET 2WD - Hybrid 5MT |
1.2 DUALJET 4WD - Hybrid 5MT |
1.2 DUALJET 2WD - CVTHybrid 4MT |
---|---|---|---|
Vrsta motora | benzin | benzin | benzin |
Tip motora | K12C | K12C | K12C |
Distribucija goriva | Multi-point ubrizgavanje | Multi-point ubrizgavanje | Multi-point ubrizgavanje |
Broj cilindra | 4 | 4 | 4 |
Broj ventila | 16 | 16 | 16 |
Zapremina (ccm) | 1.197 | 1.197 | 1.197 |
Prečnik / hod cilindra (mm) | 73.0 x 74.2 | 73.0 x 74.2 | 73.0 x 74.2 |
Stepen kompresije | 12.5 | 12.5 | 12.5 |
Max snaga / broj obrtaja kW(KS)/(min) | 61(83)/6,000 | 61(83)/6,000 | 61(83)/6,000 |
Max obrnti moment / broj obrtaja | 120/4,400 | 120/4,400 | 120/4,400 |
Opis hibrida | ELEKTRO MOTOR LITIJUM JONSKA BATERIJA | ELEKTRO MOTOR LITIJUM JONSKA BATERIJA | ELEKTRO MOTOR LITIJUM JONSKA BATERIJA |
MASE | |||
Masa praznog vozila (kg) | 860-895 | 910-940 | 890-925 |
Max dozvoljena masa (kg) | 1330 | 1330 | 1330 |
Dimenzije | |||
Br. vrata | 5 | 5 | 5 |
Dužina (mm) | 3,700 | 3,700 | 3,700 |
Širina (mm) | 1,660 - 1,690 | 1,660 - 1,690 | 1,660 - 1,690 |
Visina (mm) | 1,595 | 1,595 | 1,595 |
Međuosovnisko rastojanje (mm) | 2,453 | 2,453 | 2,453 |
Klirens (mm) | 180 | 180 | 180 |
Poluprečnik kruga okretanja (m) | 4,7 | 4,7 | 4,7 |
Zapremina prtljažnika (l) | 267 | 227 | 267 |
Dimenzije pneumatika | 175/60 R15 | 175/60 R16 | 175/60 R16 |
Performanse | |||
Maksimalna brzina (km/h) | 165 | 165 | 155 |
Ubrzanje 0–100 km/h (s) | 12.7 | 12.8 | 12,4 |
Potrošnja goriva | |||
U gradu (l/100km) | 4.2 | 4.4 | 4.6 |
Izvan grada (l/100km) | 3.8 | 4.1 | 4.1 |
Prosečno (l/100km) | 3.9 | 4.2 | 4.3 |
Zapremina rezervoara (litara) | 32 | 30 | 32 |
Vreme je da upoznate Suzukijev SHVS hibrid (Smart Hybrid Vehicle BY Suzuki), novi napredni sistem vožnje. SHVS smanjuje emisiju CO2 i podiže efikasnost potrošnje goriva, što za posledicu ima niže troškove vlasništva. Osim toga, lakši je i zauzima manje prostora od uobičajenih hibridnih sistema, a, u kombinaciji sa laganom šasijom, obezbeđuje bolje performanse. Sistem “pomaže“ motoru u smanjenju potrošnje goriva, dok pretvaranjem kinetičke energije nastale usporavanjem u električnu, elektromotor doprinosi boljem i efikasnijem radu glavnog motora. Kompaktni i lagani SHVS sistem sastoji se od litijum-jonske baterije velikog kapaciteta od 10 Ah, sa odličnim performansama punjenja i napajanja i od integrisanog starter-generatora (ISG) sa funkcijom motora.
Automobil je opremljen sa dve kamere, integrisane u prednjem vetrobranu, koje, poput ljudskog oka, odmeravaju udaljenost i oblik ostalih učesnika u saobraćaju ispred sebe. Prepoznaju vozila, pešake i trake na putu. Ovaj sistem upozorenjima i automatskim kočenjem pomaže u izbegavanju sudara i ublažavanju potencijalnih oštećenja.
Kamere prepoznaju vozila, pešake i trake na putu. Ovaj sistem upozorenjima i automatskim kočenjem pomaže u izbegavanju sudara i ublažavanju potencijalnih oštećenja.
Kada vozilo napušta traku, a vozač ne koristi pokazivač pravca, sistem aktivira vibracije upravljača i upozorava ga informacijom na info ekranu. Na taj način smanjuje se mogućnost nepažljivog i neadekvatnog kretanja na putu.
Kada vozilo nekontrolisano prelazi sa jedne strane na drugu unutar postojeće trake, sistem zvučnim ali i svetlosnim signalom na info ekranu, upozorava vozača na takvo kretanje uzrokovano pospanošću ili nekim drugim faktorima.
Suzuki ALLGRIP AUTO tehnologija pogona je unapređena kako bi vozačima pružila još više uzbuđenja, zadovoljstva i bezbednosti.
ALLGRIP AUTO omogućava vozaču mir i opuštenost u svakodnevnoj vožnji, naročito pri kretanju po klizavim putevima ili površinama prekrivenim snegom. Sa sistemom pogona na sva četiri točka sa visko spojnicom, obrtni moment se, detektovanjem gubitka prianjnja prednjih točkova za podlogu, automatski distribuira na zadnje.
Glatko zakrivljeni okvir povećava krutost donjeg dela karoserije, koja omogućava odlične osnovne performanse vozila, a istovremeno povećava bezbednost pri sudaru efikasnim „raspršivanjem“ energije. Uprkos kompaktnom SUV dizajnu vozila, ova platforma omogućava optimalno postavljanje komponenti u udobno široku kabinu i dovoljno prostora za prtljag ili manji teret.