Otkrijte Suzukijev model VITARA!
I slobodno očekujte puno.
Suzuki VITARA je zaslužila epitete dobrog stila, kompaktnog, gradski orjentisanog dizajna i udobne vožnje, uz odlične off-road sposobnosti.
Njeno ime asocira na kvalitet i slobodu. Efikasan, snažan motor, veliki točkovi, visoko odstojanje od podloge, najsavremeniji pogon na četiri točka - ALLGRIP i najnaprednija tehnologija komfora i bezbednosti, opravdaće vaše poverenje.
Klikom na dugme ćete biti preusmerni na stranicu sa pregledom dostupnih boja vozila. Izbor boja i opreme može varirati u zavisnosti od modela i tržišta. Konsultujete se sa savetnikom prodaje za najnovije informacije o dostupnosti.
MOTOR | 1.4 BOOSTERJET 2WD - Hybrid 6MT |
1.4 BOOSTERJET 4WD - Hybrid 6MT |
1.4 BOOSTERJET 2WD - Hybrid 6AT |
1.4 BOOSTERJET 4WD - 6AT |
---|---|---|---|---|
Vrsta motora | benzin DITC | benzin DITC | benzin DITC | benzin DITC |
Tip motora | K14C-DITC | K14C-DITC | K14C-DITC | K14C-DITC |
Distribucija goriva | Direktno ubrizgavanje | Direktno ubrizgavanje | Direktno ubrizgavanje | Direktno ubrizgavanje |
Broj cilindra | 4 | 4 | 4 | 4 |
Broj ventila | 16 | 16 | 16 | 16 |
Zapremina (ccm) | 1.373 | 1.373 | 1.373 | 1.373 |
Prečnik / hod cilindra (mm) | 73.0 x 82.0 | 73.0 x 82.0 | 73.0 x 82.0 | 73.0 x 82.0 |
Stepen kompresije | 10.9 | 10.9 | 10.9 | 10.9 |
Max snaga / broj obrtaja kW(KS)/(min) | 95(129)/5,500 | 95(129)/5,500 | 95(129)/5,500 | 95(129)/5,500 |
Max obrnti moment / broj obrtaja | 235/2,000-3,000 | 235/2,000-3,000 | 235/2,000-3,000 | 235/2,000-3,000 |
Opis hibrida | ELEKTRO MOTOR LITIJUM JONSKA BATERIJA | ELEKTRO MOTOR LITIJUM JONSKA BATERIJA | ELEKTRO MOTOR LITIJUM JONSKA BATERIJA | ELEKTRO MOTOR LITIJUM JONSKA BATERIJA |
Emisija CO2 | - | - | - | - |
MASE | ||||
Masa praznog vozila (kg) | 1240-1265 | 1320 | 1275 | 1345 |
Max dozvoljena masa (kg) | 1770 | 1770 | 1710 | 1780 |
Dimenzije | ||||
Br. vrata | 5 | 5 | 5 | 5 |
Dužina (mm) | 4,175 | 3,840 | 4,175 | 4,175 |
Širina (mm) | 1,775 | 1,735 | 1,775 | 1,775 |
Visina (mm) | 1,610 | 1,495 | 1,610 | 1,610 |
Međuosovnisko rastojanje (mm) | 2,500 | 2,450 | 2,500 | 2,500 |
Klirens (mm) | 185 | 120 | 185 | 185 |
Poluprečnik kruga okretanja (m) | 5,2 | 4.8 | 5,2 | 5,2 |
Zapremina prtljažnika (l) | 375 | 375 | 375 | 375 |
Dimenzije pneumatika |
215/60 R16
215/55 R17 |
215/55R17 |
-
215/55R17 |
-
215/55R17 |
Performanse | ||||
Maksimalna brzina (km/h) | 185 | 190 | 195 | 195 |
Ubrzanje 0–100 km/h (s) | 10.3 | 10.8 | 10,2 | 10.2 |
Potrošnja goriva | ||||
U gradu (l/100km) | 5.2 | 5.5 | 7 | 7.4 |
Izvan grada (l/100km) | 4.2 | 4.5 | 5,4 | 5.8 |
Prosečno (l/100km) | 4.6 | 4.9 | 6,2 | 6.5 |
Zapremina rezervoara (litara) | 47 | 47 | 47 | 47 |
Vreme je da upoznate Suzukijev SHVS hibrid (Smart Hybrid Vehicle BY Suzuki), novi napredni sistem vožnje. SHVS smanjuje emisiju CO2 i podiže efikasnost potrošnje goriva, što za posledicu ima niže troškove vlasništva. Osim toga, lakši je i zauzima manje prostora od uobičajenih hibridnih sistema, a, u kombinaciji sa laganom šasijom, obezbeđuje bolje performanse.
Sistem “pomaže“ motoru u smanjenju potrošnje goriva, dok pretvaranjem kinetičke energije nastale usporavanjem u električnu, elektromotor doprinosi boljem i efikasnijem radu glavnog motora. SHVS blagi hibridni sistem sastoji se od 48V ISG (Integrisanog pokretača-generatora) sa funkcijom elektromotora, 48V litijum-jonske baterije i 48-12V DC/DC pretvarača. Sa većim naponom napajanja od konvencionalnih sistema koji rade pod naponom od 12V, povećava i regenerisanu energiju usporavanja i količinu pomoći elektromotora za smanjenje potrošnje goriva i poboljšanje performansi u vožnji.
VITARA ima napredni Suzukijev sistem za detekciju koji koristi kombinaciju monokularne kamere i lasera pričvršćenog za prednji vetrobran. Kombinovanjem ove efikasne kamere u detektovanju na srednjim i velikim udaljenostima i prepoznavanju svih činilaca koji utiču na saobraćaj, poput pešaka ili obeleživača traka i laserskog senzora, koji je najefikasniji na kratkim udaljenostima i tokom noćnih sati, postiže se vrhunska bezbednost.
Kako bi utvrdila da li postoji opasnost od sudara sa vozilom ili pešakom, VITARA u vožnji koristi dva senzora - monokularnu kameru i laserski senzor. Nakon što detektuje potencijalni sudar, zavisno od situacije, automobil se ponaša na neki od sledećih načina:
1. Upozorava vozača zvučnim signalom i vizuelnim upozorenjem.
2. Ako je rizik od sudara veliki i vozač naglo koči, aktivira sistem “pomoć pri kočenju”, kako bi povećao silu kočenja.
3. Primenjuje snažno automatsko kočenje ako se rizik od sudara povećava.
Dva bočna radarska senzora postavljena na zadnjem delu vozila, omogućavaju da promena saobraćajne trake pri brzinama većim od 15 km/h bude potpuno bezbedna. Senzori detektuju vozila koja se nalaze u bočnoj traci ili se približavaju mrtvom uglu. Kada se detektuje takvo vozilo, LED ikona svetli u odgovarajućem spoljašnjem ogledalu. Ako vozač, ipak, pokuša da promeni traku, LED ikona počinje da treperi, a signalizaciju prati i zvučno upozorenje.
Ovaj sistem koristi monokularnu kameru za praćenje saobraćajnih znakova na putu. Kada detektuje saobraćajni znak, poput ograničenja brzine ili zabranjenih zona, prikazuje ga na ekranu, kako bi podsetio vozača pored kojih znakova je prošao automobil. U slučaju pojave više znakova, sistem može prikazati najviše tri znaka odjednom.
Pri vožnji unazad pri brzinama do 8 km/h, vozilo koristi dva bočna radarska senzora, postavljena pozadi . Kada se automobil sa parking mesta kreće unazad, senzor vozača upozorava na približavanje vozila. Ako se detektuje vozilo, vozač dobija zvučno i vizuelno upozorenje na ekranu, što mu, naročito u slučaju zaklonjenog pogleda s jedne ili obe strane vozila, pomaže u bezbednom manevrisanju.
Kada se vozilo nalazi ispred, sistem adaptivnog tempomata koristi radarsku tehnologiju milimetarskih talasa programiranu za automatsko održavanje udaljenosti između vozila. Ako ispred nema vozila, sistem održava brzinu (od 40 km/h) koju je zadao vozač.
Pri dovoljnoj udaljenosti vozila ispred, VITARA se kreće konstantno podešenom brzinom, dok se u slučaju detekcije sporijeg vozila automatski prilagođava brzina kako bi se održala bezbedna udaljenost.
Ako vozilo ispred izlazi iz trake, a naredno je dovoljno udaljeno, VITARA automatski ubrzava i održava zadatu brzinu.
Suzuki tehnologija 4WD je poboljšana kako bi vozačima pružila još više uzbuđenja, zadovoljstva i sigurnosti.
ALLGRIP sistem ugrađen u model VITARA omogućava vam da proširite spektar svojih aktivnosti i poboljšate način života.